Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik ben niet zo goed op de hoogte,
Wat is het eigenlijk?, kijk op de site van de fabrikant en kijk bij dealers.
(edit) niet op link geklikt, heb er een hekel aan, werk met 56K modem.
Probeer de fabrikant te vinden
Wat is het eigenlijk?, kijk op de site van de fabrikant en kijk bij dealers.
(edit) niet op link geklikt, heb er een hekel aan, werk met 56K modem.
Probeer de fabrikant te vinden
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
mmm, meer dan ƒ 400,- voor koeling...
Dan moet je wel flink gaan oc'en
Maar het ziet er wel goed uit
'k weet ook niet waar ze zoiets verkopen
Dan moet je wel flink gaan oc'en
Maar het ziet er wel goed uit
'k weet ook niet waar ze zoiets verkopen
Ik wil een stil en koel systeem. Vandaar. Ik heb oc-shop al gemaild maar die kunnen ze niet leveren
Gezocht!
Router
Verwijderd
Nou ik vind 400 gulden niet veel voor een stille computer,ik had laatst voor 200 gulden aan Papst fan's in me kast gedaan maar het is er niet stiller op geworden,denk nu toch ook echt aan waterkoeling.
Verwijderd
wordt allemaal met de hand gemaakt dus dat wordt bestellen, ik heb de coil en cube nu al een tijdje binnen, ben alleen nog aan het wachten op m)n blok, is ergens tussen dangerden en mijn voordeur
aquastealth heeft wel een distributeur voor ze gehad maar die bakten er niks van, dus zijn ze weer zelf alles gaan regelen. nadeel is dat je alleen uit de states kan bestellen.
zorg dat je iemand vind die em wil bestellen voor je... (nee ik ga em niet bestellen voor je)
zorg dat je iemand vind die em wil bestellen voor je... (nee ik ga em niet bestellen voor je)
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
ga je hem toevallig in amerika bestellen?Op zondag 17 juni 2001 15:54 schreef rjw het volgende:
Nou ik vind 400 gulden niet veel voor een stille computer,ik had laatst voor 200 gulden aan Papst fan's in me kast gedaan maar het is er niet stiller op geworden,denk nu toch ook echt aan waterkoeling.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Welke fans heb je allemaal gebruikt?Op zondag 17 juni 2001 15:54 schreef rjw het volgende:
Pagina: 1