Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goede deal?!

Pagina: 1
Acties:

• lloydje
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-09 16:58
Hallo,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goed systeem voor mijn wensen en nu kwam ik bij de V&A de volgende pc tegen knip, het is niet erg netjes om een V&A ad hier openlijk te gaat bespreken. Daarbij zijn taxaties op het forum verboden . Naar mijn mening een goede pc die aan mijn wensen voldoet en ook een goede prijs heeft. Maar ik was benieuwd wat jullie hier van vinden. Is de prijs wel goed, is het echt een prima pc en kan hij nog wel een tijdje mee door middel van upgrades? Of hebben jullie andere advertenties of ideeën?

Ik hoor graag wat van jullie
Mvg, Lloyd

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag op mijn systeem nieuwe spellen op high settings kunnen spelen maar ook mijn pc kunnen gebruiken voor office etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de€500, exclusief verzendkosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis & toetsenbord

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht dat dit systeem wel aan mijn eisen zal voldoen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het maar goed is

Ga je overklokken?
Nee, in de eerste instantie niet.

[Voor 6% gewijzigd door br00ky op 23-04-2015 16:03]

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxaties zijn niet toegestaan, ik heb dan ook de link weggehaald. Je zult dus de insteek van je topic moeten aanpassen...

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True