Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi , ik ben 60 jaar en na 10 tal jaren een LG mobiel gehad te hebben wil ik een nieuwe mobiel kopen rond de 100 a 130 euro, er moet wel WIFI ook op zitten en de acu moet lang mee gaan zonder elke dag op te laden .
Er zijn zo veel mobiele telefoons te koop maar ik kom er echt niet uit , zie zo iets van een chips die rond de 1 GHz zijn dat begrijp ik een beetje omdat ik van PCs wel wat varstand heb maar waar ik echt op moet letten een nieuwe mobiel te kopen daar kom ik niet achter , alles lijkt goed en snel te zijn ........
Kunnen jullie mij helpen en raad geven a.u.b.
groeten Zoltan

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:16
Als het Android moet zijn iets als een Motorola Moto E, maar naar mijn idee krijg je vaak voor die bedragen leukere toestellen op Windows Phone. Bijvoorbeeld een Lumia 635 of iets dergelijks.

Belangrijk maar vaak moeilijk te vinden bij telefoons is het RAM geheugen. Ik vind Android op 512MB of minder ram niet fijn werken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zit in het verkeerde forum, je moet hier zijn: Mobile Aankoopadviesforum

Ik ga je post echter niet verplaatsen omdat je veel te weinig informatie geeft. Gebruik het template dat je krijgt wanneer je een topic opent in MAA. Daarnaast schrijf je behoorlijk onduidelijk en geef je niet aan wat je precies voor eisen stelt en wat je al hebt geprobeerd. Een beetje initiatief verwachten we namelijk wel van je.

Dit topic gaat dus dicht, met een verwijzing naar bovengenoemd forum.

Dit topic is gesloten.