Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Volgens mijn glazenbol komt er in het najaar een ipad air 3 uit met iets betere specificaties dan de ipad air 2, maar ik kan het ook mis hebben.
Of je een ipad moet kopen, of wachten op een ipad 3 kun je toch wel zelf bepalen? heb je de snelheid/functionaliteit van een ipad 2 nodig? nee? heb je het antwoord. Ja? dan heb je het antwoord.
Of je een ipad moet kopen, of wachten op een ipad 3 kun je toch wel zelf bepalen? heb je de snelheid/functionaliteit van een ipad 2 nodig? nee? heb je het antwoord. Ja? dan heb je het antwoord.
[ Voor 40% gewijzigd door Fietsbel op 23-04-2015 15:39 ]
39
goede gok zou zijn oktober 
ik heb de air en de air 2 thuis en het is de moeite niet echt waard om te upgraden ik zou wachten
ik heb de air en de air 2 thuis en het is de moeite niet echt waard om te upgraden ik zou wachten
Niemand weet of en wanneer de iPad air 3 uitkomt. Zoals altijd; heb je het nodig, koop het nu. Anders kun je het beste wachten op de eerstvolgende upgrade, en dan kiezen voor het nieuwe model, of het oude tegen een gereduceerd tarief. Kan alleen wel lang duren voordat er een upgrade aankomt. Aangezien er verder weinig over valt te discussiëren gaat dit topic op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.