Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPad air 2 of wachten op ipad air 3

Pagina: 1
Acties:
  • 802 views

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 12:31
Hallo,
Ik heb nu de iPad air en ik wil iets nieuws
Ik zit te twijfelen of ik nu de iPad air 2 zou kopen of te wachten op de air 3

Wanneer komt de iPad air 3 uit?
Zou ik wachten of nu de air 2 kopen :?

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mijn glazenbol komt er in het najaar een ipad air 3 uit met iets betere specificaties dan de ipad air 2, maar ik kan het ook mis hebben.

Of je een ipad moet kopen, of wachten op een ipad 3 kun je toch wel zelf bepalen? heb je de snelheid/functionaliteit van een ipad 2 nodig? nee? heb je het antwoord. Ja? dan heb je het antwoord.

[Voor 40% gewijzigd door Fietsbel op 23-04-2015 15:39]

39

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:27
goede gok zou zijn oktober ;)

ik heb de air en de air 2 thuis en het is de moeite niet echt waard om te upgraden ik zou wachten

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Niemand weet of en wanneer de iPad air 3 uitkomt. Zoals altijd; heb je het nodig, koop het nu. Anders kun je het beste wachten op de eerstvolgende upgrade, en dan kiezen voor het nieuwe model, of het oude tegen een gereduceerd tarief. Kan alleen wel lang duren voordat er een upgrade aankomt. Aangezien er verder weinig over valt te discussiëren gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True