Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soepel werkend Tablet ~7-10 inch

Wat is je budget?
Max 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment gebruik ik vooral mijn Note 3 voor:

Youtube
Netflix
Browsen
Downloaden
Comics lezen
RPG boeken lezen (pathfinder e.d.)

Wat heb je zelf al gevonden?
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Memo Pad 7 (ME176CX) 16GB Wit€ 119,98€ 119,98
1Asus VivoTab 8 (M81C) 32GB Wit€ 179,-€ 179,-
1Toshiba Encore 2 WT8-B-102 Wit€ 149,-€ 149,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 447,98

Welke vragen heb je hier nog over?

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Mijn ouders hebben al een tijdje een Galaxy tab, en hoewel het een leuk ding is, merk ik dat hij al vanuit de doos zeer traag werkt. Als ik het vergelijk met m'n S2, Note3 of Z3 (of zelfs de Moto G) is het gewoon een traag ding.
Ik ben zeer bang dat als ik een ander android tablet koop, hier ook tegenaan zal lopen.

overigens ben ik niet van plan te rooten oid. Het liefste werkt het gewoon goed :)

[ Voor 38% gewijzigd door corset op 23-04-2015 15:24 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik zou de Asus Memopad 7 nemen. Heeft de beste prijs prestatie verhouding van de 3.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Daar zat ik dus ook al aan te denken, echter wel met bovenstaand dilemma in gedachte. Ook lees ik uit reviews dat deze erg traag zou zijn :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De Memopad 7 is prima. Maar updaten daar doet Asus niet/weinig aan.
Als je ergens een Nexus 7 2013 op de kop kan tikken is dat m.i. de beste keuze.

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik zit met dezelfde vraag als de topicstarter en zat naar de LG Pad 7 te kijken. Deze krijgt binnenkort een update naar Android 5. Zou dat een redelijke optie kunnen zijn?

Verwijderd

Een 7" windows 8.1 tablet is er vanaf ~€ 100

En de keuze is heel breed, zeker als je shopt in China.
Ik heb zelf de stream7 gekocht voor 50pond.
Windows met 8.1 1gb draait de meeste Apps prima, en is verrassend soepel. Voor zwaardere pc applicaties zou ik gaan voor minimaal 2gb.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 14:13 ]

Pagina: 1