Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

op zoek naar consultant security voor klein project

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Voor werk heb ik een concept gemaakt mbt de beveiliging van de communicatie met onze eigen software op onze eigen servers (authenticatie en encryptie).

Ik ben geen security expert, maar ook niet helemaal onwetend en ik denk dat we best een solide idee hebben. Ik zou dit alleen graag (kort) doornemen door iemand de er écht verstand van heeft, om het te toetsen.

Daarom heb ik contact opgenomen met een van de bekende security bedrijven en om een offerte gevraagd. Als ik deze offerte lees krijg ik er een beetje een "met een kannon op een mug schieten" idee bij. In de offerte wordt gesproken over een flink aantal uren, prijs op de offerte ligt daarom wat mij betreft (te) hoog. Ik heb het idee dat een uurtje overleg met iemand die up-to-date kennis heeft zou moeten volstaan, het is absoluut niet zo dat het gratis of goedkoop moet, ik denk alleen dat het niet nodig is er een project van een kleine werkweek van te maken.

Heeft iemand advies wie of welk bedrijf hiervoor geschikt is?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-09 04:22
Hierover kun je het beste wat plaatsen in http://tweakers.net/aanbod/

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True