Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaringen met Megekko

Pagina: 1
Acties:
  • 1.165 views

• Dennischo
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Hoi!

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van mede tweakers betreft RMA afhandeling van Megekko.

Sinds maandag hebben ze van mij een kapotte voeding ontvangen, gewoon nog netjes onder garantie. Gisteren kreeg ik een mail met dat het product klaar lag op het servicepoint. Mooi snel zou je denken, maar waarom versturen ze het niet gewoon?

Vandaag maar weer gemaild, en ineens 15minuten later springt de RMA status op "RMA ontvangen". Maar weer geen reactie op mijn mail. Telefoonnummer hebben ze niet, staat er wel 1 in hun KVK inschrijving, misschien die straks maar proberen...

Maar wat moet ik hier nu mee? Wat zijn jullie ervaringen? Ging het toen wel snel?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met Megekko!

• gysman11
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:06

• TECHcrime
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:11
Telefoon nummer heb ik destijds ook geprobeerd. Kwam ik volgens mij bij CDROM Land Breda uit :/

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 27-09 20:31

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zoals hierboven gemeld, daar hebben we de shopreviews voor.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True