Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaring met Chinavasion

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Joanna1
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 08-05-2015
Beste mensen,

Hierbij deel ik mijn ervaring met chinavasion.

Wij hebben in Juli 2014 een smartphone gekocht bij Chinavasion.
Echter de smartphone doet het prima het gaat om het merk Doogee.
Hij is snel en werkt gewoon goed. We gebruiken hem net zoals ieder andere smartphone (lees normaal gebruik).
Echter nu is de batterij helaas niet zo goed. Hij is eigenlijk zonder aanwijsbare reden opgeblazen. Dus hij is dikker geworden. Hierdoor kan de cover van de telefoon niet meer vast gemaakt worden.
Ook het opladen is vrijwel onmogelijk.

We hebben het risico genomen door bij Chinavasion te kopen dus we gaan niet zeuren of piepen.
Wel hebben we Chinavasion gevraagd wat we het beste kunnen doen en waarop te letten. Hun antwoord was eigenlijk gelijk een verwijzing; U batterij heeft 1 maand garantie dus u moet een nieuwe kopen.

Dat hebben we nu inmiddels gedaan. Dus wachten we even af hoelang we met deze batterij gaan doen.

Toch vond ik het de moeite om deze ervaring met jullie te delen. Want sommige smartphones hebben tegenwoordig hun batterij ingebouwd. Wij hebben tijdens onze bestelling kennelijk deze 1 maand garantie over het hoofd gezien.

Kijk dus toch goed naar de condities bij chinavasion. Tevens kun je nog rekening houden met TAX/Douanekosten als je bij hun besteld.

Ik ga verder niet schrijven dat Chinavasion slecht is of goed. Dit is gewoon een ervaring.
Doe er uw voordeel mee. 8)

• Jan68
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-05-2015
Beste mensen,

Ik heb in 2013 een tablet PC bij hen gekocht. Heen en weer moeten sturen omdat het niet lekker werkte. Startte niet vloeiend op en liep vast. Probleem verholpen en liep daarna wel. Niet razendsnel maar wel mee te werken. Nu startte in hem na 6 maanden op en hij reageert niet meer op de apps en het systeem zegt dat het up-to-date is en gecontroleerd. Koop daarom niets bij ze. producten zijn toch inferieur aan de kwaliteit die wij gewend zijn ook al lijkt het dezelfde kwaliteit. Dit is gewoon niet waar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-09 07:32

The Wizard

Moderator Mobile
Originele topic is al verkeerd geplaatst, dit topic wordt daarom gesloten.

6760 kWp, 3 subsystemen (19x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True