GTA V graphics probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
Graphics issue (complete buildings, street etc 'vanish' from time to time).

Hey hallo,

Ik heb een raar probleem met GTA V. De 'overall performance is verdomd goed, echter, van tijd tot tijd verdwijnen gebouwen, straten etc (graphics glitching?).

Laten we beginnen met de specs:

Intel Core i5 2400 3.1ghz stock / watercooled - max 30ºC under full load
1x 8GB DDR3 1600mhz ram
1x GEIL Zenith S3 SSD bootdrive
2x Seagate SSHD gamedrives
1x Gigabyte Radeon HD7950 3GB Windforce-3

Het systeem zit in een behoorlijk GROTE tower, de CM Stacker 830 EVO.

Het systeem is BTX gebouwd, want airflow :D

De temperature in de kast zelf onder full load is:
- 38ºC
De temperature van mijn gfxcard onder full load is:
- 64ºC
De SSHD's worden max 39ºC en de SSD bootdrive wordt max 22ºC.

Anyways, wanneer ik ingame ga, kan ik normaal zonder probs spelen. Zodra ik de stad inrijd, verdwijnen gebouwen, straten, lantaarnpalen, postbussen etc..

Ik heb de laatste (beta) drivers voor mijn videokaart geüpdatet.

Hier is een plaatje van mijn probleem inclusief de huidige settings:
- http://new.tinygrab.com/d...dfe4c0fb3ee9e577aa0ef.png

Ik weet dat mijn CPU 4 jaar oud is en dat mijn videokaart ook al 2 jaar meedraait, maar ik kan bijvoorbeeld AC Unity spelen op med-settings zonder fps lag. ACU is nogal wat zwaarder dan GTA V.

Kan iemand mij vertellen wat te doen ? Dit maakt het spel vrijwel onspeelbaar.
Kijkende naar de gfx settings, staan ze nu op medium.

Ik heb getracht op low settings te spelen, high settings, maxed out settings (voor zover de settings-opties het toelaten voor mijn gfx card), alle speciale settings uit (fsaa, vsync, blur, etc), low/medium settings...

Het rare is dat wanneer ik het spel lager instel dan high/recommended, het spel ERG lagt. Wanneer ik het laat staan zoals op het plaatje hierboven, verdwijnen weliswaar de bomen/gebouwen/etc, maar is er totaal geen lag.

Ik weet nogal wat van PC's (ben een datarecovery freak), maar dit irriteert me behoorlijk.
Elke hulp wordt gewaardeerd :)

Alvast hartelijk dank.

Groeten,
Youri
* Pr1nceHapi ingame (mocht je me willen toevoegen)

PS: Ik heb het spel legaal, dus ajb geen trolling over 'dit is nu wat er gebeurd als je een gekraakt spel speelt'.. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb dit probleem sinds de laatste patch ook, heb geprobeerd de graphics wat naar beneden te schroeven maar dit hielp niets helaas. Een oplossing ben ik dan verder ook nog niet tegen gekomen. (Heb de RSC versie)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
Ik heb ook het idee dat het door de patch van gisteren komt. Daarvoor (speel het sinds dinsdag) had ik dit probleem niet. Heb overigens ook de RSC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 10:53
Ik kan bevestigen dat ik ik met hetzelfde probleem kamp sinds de update van gisteren.