Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beginnersvriendelijke DSLR/systeemcamera

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

• Phelix
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 01-03 08:30

Phelix

Als het maar jazz heeft

Topicstarter
Hallo medetweakers!

Ik, amateurfotograaf met slechts ervaring met compactcamera's en point & shoot mobieltjes, ben op zoek naar een DSLR of systeemcamera die redelijk beginnersvriendelijk is.
Ik fotografeer natuur, stadsgezichten en soms dieren, mocht dat bij de keus helpen.
Mijn budget ligt rond de €200, dus waarschijnlijk iets tweedehands.

Mocht je suggesties hebben, brand maar los!

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:02
Ik verwijs je bij deze door naar: [starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6
Gebruik de vragenlijst uit de topicstart en plaats hem ingevuld in het topic, dan kunnen we je makkelijker helpen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Godox V860II

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True