Mensen,
Vooropgesteld, ik ben een redelijke leek voor wat betreft HTML/CSS, maar ik snap de code over het algemeen wel, kan alleen zelf niet heel goed programmeren. Ik vind het leuk om te hobbyen. Meestal kom ik er wel uit, alleen dit keer echt niet, daarom dat ik jullie hulp inroep.
Op basis van een HTML bestand wil ik een Word document genereren, het gaat hier om een cv. De gegevens komen uit ons systeem, die kan ik oproepen met Cx script. Tot zover geen problemen.
De werkervaring van kandidaten wordt weergegeven in een tabel.
Deze tabel wordt meerdere malen weergegeven, voor iedere werkervaring 1 tabel. Punt is dat de tabel geen rekening houdt met de Word pagina en er dus midden in de tabel wordt afgebroken. Jammer, ziet er slordig uit.
Ik heb al verscheidene "avoid page break" dingen in mijn tabel en rijen gestopt, maar het werkt allemaal niet.
Hier de code van de tabel (ja, de opmaak zal ook wel bagger zijn, en er zullen vast dingen beter kunnen, maar graag de focus op het probleem) ;):
Vooropgesteld, ik ben een redelijke leek voor wat betreft HTML/CSS, maar ik snap de code over het algemeen wel, kan alleen zelf niet heel goed programmeren. Ik vind het leuk om te hobbyen. Meestal kom ik er wel uit, alleen dit keer echt niet, daarom dat ik jullie hulp inroep.
Op basis van een HTML bestand wil ik een Word document genereren, het gaat hier om een cv. De gegevens komen uit ons systeem, die kan ik oproepen met Cx script. Tot zover geen problemen.
De werkervaring van kandidaten wordt weergegeven in een tabel.
Deze tabel wordt meerdere malen weergegeven, voor iedere werkervaring 1 tabel. Punt is dat de tabel geen rekening houdt met de Word pagina en er dus midden in de tabel wordt afgebroken. Jammer, ziet er slordig uit.
Ik heb al verscheidene "avoid page break" dingen in mijn tabel en rijen gestopt, maar het werkt allemaal niet.
Hier de code van de tabel (ja, de opmaak zal ook wel bagger zijn, en er zullen vast dingen beter kunnen, maar graag de focus op het probleem) ;):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <cx:foreach item="work" list="$emp.workHistories.@sortDescending.startDate"> <table> <tr> <td class="style1orange" width="10%"><b>Opdrachtgever</b> <td class="center">: <td width="80%"><cx:write value="$work.employer" /> <tr> <td class="style1orange"><b>Periode</b> <td class="center">: <td ><cx:Write value="$work.startDate" dateformat="%m-%Y"/> - <cx:if condition="work.endDate != nil"> <cx:write value="$work.endDate" dateformat="%m-%Y"/> </cx:if> <cx:if condition="work.endDate = nil"> <cx:write value="heden"/> </cx:if> <tr> <td class="style1orange"><b>Functie</b> <td class="center">: <td><cx:write value="$work.function"/> <tr> <td class="style1orange" valign="top"><b>Werkzaamheden</b> <td class="center" valign="top">: <td><cx:write value="$work.info.characterEntityEncodedString.htmlString" invoke="localizedString" html="1"</cx:write> <tr> </table> </cx:foreach> |
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels