Dit gaat over de vier intel 750 series SSDs:Ik heb een paar dagen de 'Verbeter productgegevens' functionaliteit voor bij alle vier de uitvoeringen. Sinds toen zijn er wel dingen aangepast. (plaatjes toegevoegd, EAN codes toegevoegd.)
Geen idee of mijn acties de aanleiding zijn geweest aangezien ik geen emails heb gehad zoals andere keren. Maar er kloppen nog een aantal dingen niet, dit topic aanmaken leek mij beter dan nogmaals de 'Verbeter productgegevens' te gebruiken.
De naam en SKU
Als je naar de eerder gelinkte ark pagina gaat voor de 750 series gaat, naar de pagina voor een specifieke uitvoering gaat en vervolgens op Ordering / sSpecs / Steppings klikt komt de SKU te voorschijn.
De SKU is als volgt opgebouwd: SSDPE{X}MW{Y}401
{X} is 2 voor de 2,5 inch uitvoeringen en D voor de Half-Height Half-Length insteekkaart uitvoeringen.
{Y} is 400G voor de 400GB uitvoeringen en 012T voor de 1,2 TB uitvoeringen.
Geen idee of mijn acties de aanleiding zijn geweest aangezien ik geen emails heb gehad zoals andere keren. Maar er kloppen nog een aantal dingen niet, dit topic aanmaken leek mij beter dan nogmaals de 'Verbeter productgegevens' te gebruiken.
De naam en SKU
Als je naar de eerder gelinkte ark pagina gaat voor de 750 series gaat, naar de pagina voor een specifieke uitvoering gaat en vervolgens op Ordering / sSpecs / Steppings klikt komt de SKU te voorschijn.
De SKU is als volgt opgebouwd: SSDPE{X}MW{Y}401
{X} is 2 voor de 2,5 inch uitvoeringen en D voor de Half-Height Half-Length insteekkaart uitvoeringen.
{Y} is 400G voor de 400GB uitvoeringen en 012T voor de 1,2 TB uitvoeringen.
- De naam en afbeelding komen voor de 400GB uitvoeringen op het moment van schijven niet overeen met de SKU. De SKUs op Tweakers komen wel overeen met de SKUs op de webshops waar naar gelinkt wordt. Ik gok dat de naam en afbeelding aangepast moeten worden en de SKU met rust gelaten kan worden...
- Waarom hebben de 2,5 inch uitvoeringen "Full Height" in hun naam staan? De insteekkaart versie komt met zowel een Half-Height als een Full-Height bracket. Dit lijkt mij verwarrend, zeker wanneer de afbeeldingen om de een of andere reden niet geladen worden. Ik stel voor om Full Height te vervangen door 2,5".
- Alle uitvoeringen hebben (enhanced) power loss data protection (zoals op ARK te zien is), dus Stroomverliesbescherming zoals het op Tweakers heet.
- De link naar de productgegevens van de fabrikant wijzen niet naar ARK
- De fabrieksgarantie is volgens ARK 5 jaar
- De 2,5 inch modellen zijn 15mm hoog. (Ook een 2,5" form factor
)