Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[mobile] layout probleempjes

Pagina: 1
Acties:

• O88088
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 26-09 18:52

Hier zie je de Android Chrome browser (versie 42) op Android Lollipop. Er zitten me meerdere dingen dwars:
  1. De afkorting 'frm' voor forum. Kan daar niet gewoon 'forum' komen te staan, eventueel deels boven het gekleurde icoontje zodat het past?
  2. Zo op het oog lijkt de lettergrootte van het woord 'topic' kleiner dan de rest, klopt dit?
  3. Tenslotte m'n grootste ergernis: het lelijke hoekje met 'hide' en de rode knop. De knop zit naar mijn mening te ver naar boven en zou beter op dezelfde hoogte als het aantal reacties kunnen komen. En de plaatsing van het woord 'hide' is niet zo best, gelijk tegen het einde van de balk. Maar dat is misschien niet op te lossen zonder er een rare afkorting van te maken.
Wat vinden anderen ervan?

• O88088
Schop.

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ronald8 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:08:
Zo op het oog lijkt de lettergrootte van het woord 'topic' kleiner dan de rest, klopt dit?
Volgens mij is de tekst niet kleiner, maar gewoon niet goed uitgelijnd. Lijkt alsof "topic" iets lager staat dan de rest.

edit: Net de boel gecopypasted naar Paint en de zoom eens gebruikt. Het is niet alleen niet goed uitgelijnd, de tekst is inderdaad iets kleiner.

Plaatje:

Met dank aan de rode lijnen valt te zien dat Topic een andere grootte heeft en niet op dezelfde hoogte staat als Frm.

[Voor 45% gewijzigd door Raven op 28-04-2015 15:21]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• O88088
Nog een schop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• O88088
??? Sorry, ik moet de FAQ's vaker lezen. Maar het is nog niet opgelost ;)

[Voor 92% gewijzigd door O88088 op 08-05-2015 09:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01:00

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Is er al antwoord van een devver geweest hierover? Nee. Dus gewoon geduld hebben, het wordt vanzelf opgepakt. :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-09 16:10

Inspector

Head of IT - DPG Online Services
Er is een ticket voor aangemaakt, het is nu aan product of hier tijd voor vrijgemaakt word. Het staat op de radar maar ik kan je niet zeggen wanneer hier naar gekeken wordt. Bedankt voor het melden iig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 26-09 20:48
Het hele principe van de table werkt wat mij betreft niet in landscape op mobile.

Misschien kan de tabel verkleind worden naar 3 of 4 kolommen, met de andere opties beschikbaar via een uitklapmenu? Zoals bijvoorbeeld het eerste voorbeeld hier: http://exisweb.net/responsive-table-plugins-and-patterns
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True