[Garantie Coolblue] Note 4 voor de 3e keer defect

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-10 01:45
Beste Tweakers,

Ik heb in januari een Note 4 bij Coolblue gekocht.
Deze is nu al 2 keer terug geweest voor reparatie, eerst omdat er een probleem was met de coating van het scherm en de tweede keer omdat het LEDje achter de terugknop niet meer aan ging.

Nu heb ik de Note vandaag weer thuis gehad met wederom WEER een defect: de stylus reageert nergens op. Ik heb de instellingen nagechecked en die staan goed en meerdere keren factory reset gedaan maar dat helpt niets.

De Note moet nu dus weer voor de derde keer terug gestuurd worden naar Coolblue. Zijn zij dan niet verplicht om mij nu een gloednieuw toestel aan te bieden? Ik ben de Note nu al langer kwijt als dat ik hem in mijn handen heb gehad.

Medewerker aan de telefoon kon niet zeggen wat ze ermee gaan doen maar hij ging zich er wel hard voor maken...

Kan iemand mij vertellen of ik nu dan ook daadwerkelijk recht heb op een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
(note: IANAL)

Nee, dat recht heb je niet, er is geen wettelijk recht op omruiling bij 'X' reparaties.

Enkel kan je klagen over de kwaliteit van het produkt, dat je gezien de prijs rekende op iets dat betrouwbaarder zou zijn en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:23
ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen aan het aantal tweede kansjes te zien wat ze op marktplaats aanbieden komt dit vast vaker voor

ze zijn over het algemeen wel wat duurder maar de service is stukken beter dan bij sommige concurenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 08:13
Geen idee hoe ze dit zullen oppakken maar ik heb wel erg goede ervaringen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 17:49
Je kan gewoon aanspraak maken het recht op een deugdelijk product. Jij moet hen een kans geven om het product te repareren. Als zij er keer op keer falen om jou een functionerend product aan te bieden binnen een tijdvlak wat acceptabel is, dan kun je de koop ontbinden.