Firefox laadt pagina's soms niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:28
Dag allen!

Ik ben een firefox fan als van toen het nog Netscape Navigator heette. Altijd tevreden geweest, en zelden problemen gehad. Maar nu begin ik toch te overwegen om over te schakelen naar chrome oid.

Soms kan Firefox geen nieuwe pagina's meer laden. Het lijkt wel alsof ik geen internet meer heb. Het "laadwieltje" blijft dan draaien, en pas enkele minuten later kan ik opnieuw een pagina binnenhalen. Dit is bij alle sites, en niet slechts één.

Er is echter nog wel internet, want via Facebook krijg ik nog steeds berichten binnen, en als ik Chrome open werkt daar wél alles perfect.

Iemand die van dit probleem al eerder heeft gehoord en misschien een oplossing heeft?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Al een reinstall geprobeerd? Anders zou ik het ook zo 1 2 3 niet weten. Uiteraard kan je het altijd Googelen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ik heb het uiteraard al gegoogled, maar daar vind ik alleen oplossingen voor als hij NOOIT pagina's laadt. Bij mij is het 1 keer om het uur, voor een minuutje ofzo dat hij niets meer laadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Welk OS gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Test eens met een nieuw schoon profiel en zonder add-ons. Als dat helpt: loop je add-on-lijst eens langs. En als je je profiel ook al "altijd al" meeneem sinds de vorige versie dan is het misschien goed om eens met een nieuw profiel te beginnen waar je je bookmarks uit over haalt (geen idee of het helpt, maar het is beter dan op Chrome overstappen >:) ) .

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Mijn profiel synced enkel bookmarks. Al de rest is altijd uitgevinkt geweest.
Van Add-ons heb ik enkel Ghostery, maar die heb ik al eens een tijdje uitgeschakeld gehad en het probleem bleef.

Ik heb nu echter Flash Player op "Altijd vragen om in te schakelen" gezet, en voorlopig heb ik het nog niet voorgehad dat de pagina's niet laden. (Kan toeval zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ok, het was dus maar een illusie dat het opgelost was. Ik heb net firefox opnieuw geinstalleerd, en nog blijft het probleem bestaan.

Daarnet had ik het weer, en sloot ik firefox af (inclusief bijhorend proces) en startte het terug op. Nog steeds laadde hij de pagina's niet! Terwijl Google Chrome het heel de tijd wel bleef doen...

Ik vrees dat er voorlopig niets anders op zit om Google Chrome te gebruiken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Hoe vreemd het ook klinkt, ik heb het vermoeden dat het door de site van HLN komt.
Ik heb daarnet ook de proef op de som genomen, eerst gecontroleerd of pagina's laadden --> check.
Dan open ik hln.be in een tab --> geen enkele pagina laadt nog (behalve dan de paginatitel).

Toeval? Of niet?
Pagina: 1