Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem lekker willen gamen zonder me ook maar ergens druk over te maken. De pc die ik nu heb heeft heel veel frame drops etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn pc mag zo rond de 1300 - 1400 euro gaan kosten. Niet meer dan 1400. Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik begin weer helemaal vanaf de grond.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GTX 970 lijkt mij een mooi dingetje! met 8gb ram (wat ik later nog wil uitbreiden naar 16GB). Ook moet er in de prijs nog een cd van windows 7 want deze heb ik zelf nog niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk MSI vind ik een heel fijn merk omdat ik hier zelf ook al wel ervaring mee heb. Ook de GTX series vind ik erg fijn. Evenals de processoren van Intel omdat ik bijna niks van AMD af weet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau wil ik liever niet horen, ik heb een noise canceling headset die wel wat geluid zou moeten blocken. Ik wil alle onderdelen makkelijk op Alternate.nl kunnen bestellen, niet dat ik alles van verschillende sites af moet halen.
Ga je overklokken?
Nope, Nope, Nope begin er niet aan. Eerder underclocken wat ik bij mijn huidige systeem ook heb gedaan.
Dit is een beetje wat ik heb gevonden:
Een SSD kan altijd later nog maar bij dit bedrag moet ook nog windows 7 dus dat is ook ongeveer 100 euro.
Graag julie meningen over dit systeem, aanpassingen mag altijd!
Groet,
Tim
Ik wil met dit systeem lekker willen gamen zonder me ook maar ergens druk over te maken. De pc die ik nu heb heeft heel veel frame drops etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn pc mag zo rond de 1300 - 1400 euro gaan kosten. Niet meer dan 1400. Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik begin weer helemaal vanaf de grond.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GTX 970 lijkt mij een mooi dingetje! met 8gb ram (wat ik later nog wil uitbreiden naar 16GB). Ook moet er in de prijs nog een cd van windows 7 want deze heb ik zelf nog niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk MSI vind ik een heel fijn merk omdat ik hier zelf ook al wel ervaring mee heb. Ook de GTX series vind ik erg fijn. Evenals de processoren van Intel omdat ik bijna niks van AMD af weet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau wil ik liever niet horen, ik heb een noise canceling headset die wel wat geluid zou moeten blocken. Ik wil alle onderdelen makkelijk op Alternate.nl kunnen bestellen, niet dat ik alles van verschillende sites af moet halen.
Ga je overklokken?
Nope, Nope, Nope begin er niet aan. Eerder underclocken wat ik bij mijn huidige systeem ook heb gedaan.
Dit is een beetje wat ik heb gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 166,50 | € 166,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 370,95 | € 370,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Cooler Master HAF X | € 148,45 | € 148,45 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,53 | € 14,53 |
| 1 | Cooler Master B700 | € 63,90 | € 63,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.302,18 | |
Een SSD kan altijd later nog maar bij dit bedrag moet ook nog windows 7 dus dat is ook ongeveer 100 euro.
Graag julie meningen over dit systeem, aanpassingen mag altijd!
Groet,
Tim