Zucht, ja ja, ik weer. (Men schrijft gewoon teveel over composer om antwoorden te vinden, of ik wil onmogelijke dingen)
Ik heb hier een simpele kale Laravel installatie. Ik zet in de bijbehorende composer.json , bij de "require" key 1 dependency, namelijk ons eigen CMS pakket. Die krijg ik gewoon netjes binnen in m'n vendor map, maar het grote probleem is dat de dependencies van dat CMS pakket helemaal niet binnen komen. Dus in de root van m'n CMS package heb ik een composer.json bestand, met in diens "require" ongeveer 10 dependencies. Maar die komen dus niet binnen.
Het is niet zo dat ze in de require-dev staan, dus dat is het probleem niet. Het is ook niet zo dat de minimum stability niet goed genoeg is, wat die staat bij beide .json bestanden op "dev". Met een
zie ik dat de bijbehorende json wel erbij gepakt wordt, uitgaande van:
Maar dan mist hij dus nog een hele hoop.
edit: die installed in titel is vanwege titellengte
Ik heb hier een simpele kale Laravel installatie. Ik zet in de bijbehorende composer.json , bij de "require" key 1 dependency, namelijk ons eigen CMS pakket. Die krijg ik gewoon netjes binnen in m'n vendor map, maar het grote probleem is dat de dependencies van dat CMS pakket helemaal niet binnen komen. Dus in de root van m'n CMS package heb ik een composer.json bestand, met in diens "require" ongeveer 10 dependencies. Maar die komen dus niet binnen.
Het is niet zo dat ze in de require-dev staan, dus dat is het probleem niet. Het is ook niet zo dat de minimum stability niet goed genoeg is, wat die staat bij beide .json bestanden op "dev". Met een
code:
1
| composer update --verbose |
zie ik dat de bijbehorende json wel erbij gepakt wordt, uitgaande van:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Loading composer repositories with package information Reading composer.json of ons/package (master) Importing branch master (dev-master) Updating dependencies (including require-dev) Adding VCS repository bower-asset/blueimp-canvas-to-blob --- SNIP -- Adding VCS repository bower-asset/datetimepicker Reading bower.json of bower-asset/datetimepicker (2.4.3) Importing tag 2.4.3 (2.4.3.0) Reading bower.json of bower-asset/jquery-file-upload (9.9.3) Importing tag 9.9.3 (9.9.3.0) |
Maar dan mist hij dus nog een hele hoop.
edit: die installed in titel is vanwege titellengte
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB