Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een gamelaptop me gemiddelde prestaties gezocht - 800 euro

Pagina: 1
Acties:

• chuckiebambam
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-10-2016
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil mijn laptop gaan gebruiken voor gamen, niet echt high-end gamen maar spellen zoals league of legends. Het liefst heb ik ook dat ie GTA V voor de PC aankan. Als OS wil ik windows 7/8 maakt niet uit welke. Over windows ben ik erg tevreden.

Wat is je budget?
Ik wil maximaal 800 euro aan de laptop uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga de laptop het meest thuis gebruiken, dus mag hij aan de grootte kant zijn.
ik heb wel voor een laptop gekozen omdat ik ermee wil gamen dus ook soms naar LAN-parties wil gaan.
Voor het gamen zou een groot scherm dus ideal zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb bij de eerste vraag al gezet dat ik league of legends op de laptop wil spelen.
Het liefst heb ik dat hij league of legends in goede kwaliteit kan spelen. Het is niet erg als dat normale kwaliteit is maar laag het liefst niet, dat vind ik er niet echt goed uit zien.
Verder zou ik graag een 15 inch scherm of groter willen, 17 zou ideaal zijn maar ik denk niet dat er veel zijn in deze prijsklasse.
Voor de rest sta ik open voor alle suggesties.
Alvast bedankt voor je reactie :)

Edit : 'me' in de titel moet natuurlijk 'met' zijn, sorry ;)

[Voor 2% gewijzigd door chuckiebambam op 22-04-2015 18:18. Reden: Fout in titel]

• Pewpew
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-09 12:50
Voor 800 euro kom je niet ver als je echt een 'gamelaptop' zoekt.
Maar er zijn wel zat laptops te vinden waarmee je redelijk een spelletje kunt spelen.
Als je zoekt in de pricewatch naar minimaal een i5 en 840M kom je genoeg keuze tegen.
LoL kun je daar makkelijk op high mee spelen. Met GTA V zul je wat meer moeite hebben..

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22-09 15:48

NeoMe

#Addict

Ik wil jullie wijzen op een leuke deal, bang for the buck gaming laptop.

De Acer Aspire Nitro VN7-571G-52V0 voor slechts €719,42 i.p.v. €850,- wat ook een prima prijs is voor deze laptop. Vergelijkbare hardware kost al gauw €800-1000,- Er zit een i5 5200u in combinatie met een GTX 850M en het gaat om de black edition..!

De laptop is nu in de aanbieding voor €830, als je je aanmeldt bij Dixons krijg je 10% korting in je mail als je aangeeft dat je morgen jarig bent. Dus dan is het €750,-

Daarnaast kun je via cashbackxl nog 3% terug krijg, dus €27,53 gaat er extra af.

https://www.cashbackxl.nl/
https://www.dixons.nl/lap...spire-nitro-vn7-571g-52v0
https://www.dixons.nl/account

[Voor 87% gewijzigd door NeoMe op 26-04-2015 12:11]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True