Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het probleem?

Mijn schermtijd was in het verleden ruim 5 uur. Dit is nu teruggebracht tot 3 uur.
Bij controle blijkt dat de mediaserver voor 38% mijn accu leegtrekt.

Wat is de gewenste oplossing?

Mediaserver dient uit de lijst te verdwijnen of gereduceerd te worden tot acceptabele proporties.

Wat heb ik gedaan?

Ik heb op Google rondgekeken, ik heb in mijn instellingen >>> opslag >>>> gegevens in cachegeheugen leeggemaakt. Geen effect.

In het topic over de One Plus heb ik mijn vraag gesteld. Helaas loop ik tegen hetzelfde probleem aan wat ik op mijn werk ervaar. ICT-ers zijn zeer bereid om te helpen, maar door verkeerde en gebrekkige communicatie helpen zij niet. Dat komt voornamelijk doordat zij in jargon taal praten en er altijd vanuit gaan dat jouw kennis gelijk ligt aan dat van hen.

Een oplossing was opstarten in recovery, dalvik legen, cache legen en dan fix permissions.
Jaja, een typerend voorbeeld van goed bedoelde hulp, maar door gebrek aan uitleg/jargon een waardeloos advies en wat alleen tot irritatie leidt.

Wie kan mij, zonder jargon taal en in Jip en Janneke taal, uitleggen hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik ben je/u eeuwig dankbaar en je doet automatisch mee voor de award van Tweakers Communication Talent 2015.

• Mynx
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02-2023
Foute topic gereageerd en kan niet deleten=> oeps!

[ Voor 91% gewijzigd door Mynx op 23-04-2015 10:28 ]