Toon posts:

MSN W.BUSH virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik was gisteren met iemand aan het chatten ineesn kwam er op geogre.W.busch@whitehouse is een bericht aan het typen en dan kwam er een aanvraag voor en bestand te acsepteren met de naam choke
daarna om de 2sec een ;) dit gebeurt telkens ik met deze persoon aan het chatten ben heeft die een msn virus of zo?

Verwijderd

jeps dat is een msn-virus. is al lang bekend.

als je het bestand aanneemt gaat ie zichzelf proberen te forwarden naar degene waar je mee aan het msn-en bent. en bovendien krijgen degenen waar je mee aan het msn-en bent de hele tijd ;) door dankzij dat virusje. De getypte tekst komt ook aan, maar samen met die ;) dus. Best vervelend :(

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.choke.worm.html

Irritant ding. Heb hem al een paar keer "aangeboden" gekregen. Maar ik accepteer nooit exe's, dus geen probleem B-)

Wat je wel ziet dat deze alweer een stukje geavanceerder is dan het "Funny File" virus. Ik vind hem op zich nog wel grappig ook, doordat het lijkt alsof je met Mr. Bush zit te chatten :o

Verwijderd

Heb dat kl*ten ding ook gehad wilde hem weg klikken maar opende hem per ongeluk ik wist dat het een virus was want ik had hem de dag er voor ook gekregen en toen NIET geopened :) maar ja als je dat bestand verwijderd is het voorbij....

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:12

AzzKickah

06-CENSORED

...doordat het lijkt alsof je met Mr. Bush zit te chatten :o
Ja, absoluut, het is heel realistsich. Lijkt NET Mr. Bush... :S

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Gaarne in het algemeen virus topic verder gaan :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.