Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Swift iOS] hertz realtime uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• DonThaBeast
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-01 23:21
Beste alle,

Ik wil graag tijden het opnemen van me audio de hertz uitlezen en dit tonen op het scherm. ik maak momenteel gebruik van AVAudioEngine om de audio op te nemen, echter hoe kan ik de hertz hieruit lezen??

Graag jullie hulp hierbij of een hint

MVG
Don

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:10

Damic

Afwezig soms

Welke Hz? De sample frequentie?

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05:00

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Sorry hoor, 5 minuten Googlen met nihil ervaring in iOS
https://developer.apple.c...AVAudioSession/sampleRate

Hier op tweakers verwachten we toch echt meer eigen inzet.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True