Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope game-router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er goede game routers te krijgen voor onder de 50 euro?

Is de TP-Link TL-MR3220 geschikt voor gamen op de ps4?

Alvast bedankt

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

WiFi of kabel? Ik neem aan kabel, want je wilt goed kunnen gamen :+ In het geval van kabel: prima gewoon doen!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 09:15
Eigenlijk alle routers zijn wel geschikt om te gamen. Hoe meer je betaald hoe meer features je krijgt en vaak hoe beter de ontvangst is als je router ook een wifi router is, maar voor online gamen is het allemaal niet zo spannend. TP-link maakt over het algemeen prima consumenten routers.

Verwijderd

Topicstarter
@garriej Ik zou inderdaad het liefst een kabel willen, het enige probleem is, die moet ik dan door heel het huis laten lopen, want waar ik game is helaas geen kabel aansluiting. Dus eigenlijk moet ik wel via draadloos internet gamen...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je WiFi-signaal ook door heel het huis moet gaan, dan kun je geen betrouwbare, snelle en stabiele verbinding verwachten :o

Kijk voor de grap even wat verder mbt kabel. Lopen er bijv (loze) leidingen van meterkast naar waar je gamet? Duw daar dan een UTP kabel door. Kosten EUR 10 ofzo, daar koop je nog geen WiFi NIC voor, en je hebt dan 100% betrouwbare verbinding met minimale latency. Of kijk boven (systeem)plafond. Of kijk onder de vloer in de kruipruimte. Of kijk bij laminaat langs de plinten (vaak kun je onder plakplint een kabeltje leggen). Kijk sowieso naar platte UTP. Het is op papier inferieur aan rond UTP, maar bij max enkele tientallen m in een huis heb je daar geen last van - en het is veel makkelijker weg te werken.

Oslik blyat! Oslik!

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 02:28
Hallo Max.

Ik mag hopen dat je nog niet de TP-Link TL-MR3220 hebt gekocht aangezien ik daar geen leuke ervaringen mee heb.

Bij welke provider zit je?

Ik denk dat je namelijk aan een power line setje genoeg hebt en dat is vaak stabieler dan Wi-Fi

Met vriendelijke groet,
Michael

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 02:28
Pagina: 1