Voor desktops zijn er genoeg overzichten te vinden met de specifieke tpd voor een processor. Op indivudueel niveua is er voor een specifieke GPU ook wel de tpd te vinden. Maar weet iemand een site met een compleet overzicht?
En daar aan gerelateerd: wat ik eigenlijk zoek is een een energiezuinige laptop GPU, die wel goed presteert. Ik heb onlangs een nieuwe PC samengesteld met daar in een i7-4785T en een 750ti. Met name van die laatste zoek ik eigenlijk de mobiele variant:
- niet te duur
- goed verkrijgbaar (de laptop waar die in zit dus)
- energiezuinig
- goede prestatie voor het geld en het energieverbruik.
De laptop die uiteindelijk gekozen gaat worden wordt hoofdzakelijk zakelijk gebruikt, maar ook af en toe een spelletje. Als blijkt dat de GPU alleen wordt geleverd in budgetmodellen, heb ik er alsnog niets aan.
En daar aan gerelateerd: wat ik eigenlijk zoek is een een energiezuinige laptop GPU, die wel goed presteert. Ik heb onlangs een nieuwe PC samengesteld met daar in een i7-4785T en een 750ti. Met name van die laatste zoek ik eigenlijk de mobiele variant:
- niet te duur
- goed verkrijgbaar (de laptop waar die in zit dus)
- energiezuinig
- goede prestatie voor het geld en het energieverbruik.
De laptop die uiteindelijk gekozen gaat worden wordt hoofdzakelijk zakelijk gebruikt, maar ook af en toe een spelletje. Als blijkt dat de GPU alleen wordt geleverd in budgetmodellen, heb ik er alsnog niets aan.