Ik zou graag willen weten of er meedere mensen hier zijn die een laptop hebben uit die serie en zo ja of het hun is gelukt om de netwerkkaart aan de praat te krijgen en nog even een vraagje weet iemand waar ik de windows herstel-cd voor dit type vandaan kan halen die ben ik nml kwijt alvast bedankt
Verwijderd
Als je even op de site van IBM had gekeken, http://www.ibm.com dan was je met enig zoeken (doorklikken is eigenlijk een beter woord, aangezien de site zeer overzichtelijk is) op onderstaande pagina terecht gekomen:
http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4L4NTP.html?lang=en_US&page=brand&brand=IBM+ThinkPad&doctype=Downloadable+files&subtype=Cat
Hier staan alle drivers etc. voor je laptop. Ook zijn er discussiefora en kunnen er technische vragen gesteld worden. Dat is nu het voordeel van een A-merk.
Succes ermee!
http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4L4NTP.html?lang=en_US&page=brand&brand=IBM+ThinkPad&doctype=Downloadable+files&subtype=Cat
Hier staan alle drivers etc. voor je laptop. Ook zijn er discussiefora en kunnen er technische vragen gesteld worden. Dat is nu het voordeel van een A-merk.
Succes ermee!
Ik heb zelf een Thinkpad T20 en die heeft ook 10/100mbit onboard maar die heb ik ook nog niet aan de praat..
volgens mij komt dit omdat daar een aparte interne module ofzo voor nodig is di er in standaard inzit ofzo..
volgens mij komt dit omdat daar een aparte interne module ofzo voor nodig is di er in standaard inzit ofzo..
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Klopt de Ethernet module moet er apart in gebouwd worden.. zit onder een van die klepjes onderop...
Ja ja ja Nee !!
Verwijderd
Ik heb nu ook een IBM ThinkPad T20, waarvan ik de geïntegreerde Ethernetkaart niet aan de slinger krijg.
Ik begrijp nu dat dat ding apart ingebouwd moet worden.
Hoewel er bij mij wel een Ethernet-aansluiting aan de achterkant zit, is er op het label aan de onderkant geen MAC adres ingevuld, en het BIOS kan dit ook niet uitlezen. De fysieke aanwezigheid van een Ethernet poort wil dus nog niet zeggen dat er een netwerkkaart aan boord is?
Ik begrijp nu dat dat ding apart ingebouwd moet worden.
Hoewel er bij mij wel een Ethernet-aansluiting aan de achterkant zit, is er op het label aan de onderkant geen MAC adres ingevuld, en het BIOS kan dit ook niet uitlezen. De fysieke aanwezigheid van een Ethernet poort wil dus nog niet zeggen dat er een netwerkkaart aan boord is?
1 ding vind ik wel vaag alles was er wel op geinstalleerd van software enzo en hij herkende hem ook maar hij zei dat hij de adapter niet kon vinden ik vind dit zelf maar heel vaag. De ethernetkaart zat onder een klepje dus nu begrijp ik van jullie dat ie er dan helemaal niet in zit maar wat voor zin heeft ut dan om hem in de laptop te zetten achter klepje ?
Weet iemand trouwens ook hoeveel me dat gaat kosten dan om er een ethernet kaart in te laten zeggen alvast bedankt voor alle reacties
Weet iemand trouwens ook hoeveel me dat gaat kosten dan om er een ethernet kaart in te laten zeggen alvast bedankt voor alle reacties
Pagina: 1