Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn Nexus 5. Dat toestel is prima, maar die batterij is niet goed genoeg voor mij (ik moet minstens één keer bijladen, en soms nog wel twee keer ook).

Wat is je budget?
Het liefst ruil ik mijn huidige Nexus 5 om en betaal ik max 100 euro bij.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alles! :)

Wat heb je zelf al gevonden?
G2, maar daar krijg ik hetzelfde probleem met de batterij. OPO is een interessante, maar in verhouding best prijzig en moeilijk verkrijgbaar.

Welke vragen heb je hier nog over?
Als ik een veel beterer batterij in mijn Nexus 5 zou kunnen zetten, dan ben ik blij. Maar meer dan dit is volgens mij niet mogelijk.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-11 08:14
OPO is momenteel verkrijgbaar zonder invite. Kost wel een €350 natuurlijk voor de 64GB versie. Dit is denk ik iets boven uw budget.
Misschien even kijken naar Huawei?

PSN: extreme8eight

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:41
[quote]pven schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:06:

Wat heb je zelf al gevonden?
G2, maar daar krijg ik hetzelfde probleem met de batterij. OPO is een interessante, maar in verhouding best prijzig en moeilijk verkrijgbaar.

Ik denk dat de G2 toch wel kan voldoen. Ik heb hiervoor een Nexus 5 gehad en nu G2 maar de batterij van de G2 is echt vele malen beter. Ik haal met rustig gebruik ( af en toe internet, bankieren, WA ensocial media) de twee dagen.