Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggestie accuduurgrafiek

Pagina: 1
Acties:

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Hallo redactie,

Tweakers stelt volgens zichzelf technologie op de proef. Hoe ik dat opvat, is dat jullie niet alleen technologie reviewen in functie van hoe goed het voor de consument is, maar dat jullie ook de hardware zelf kritisch bekijken en beoordelen.

In functie daarvan heb ik een kleine suggestie, zoals AnandTech ook doet.

Namelijk bij de stukjes over de accuduur er nog een extra grafiekje bijplaatsen waarbij de accuduur genormaliseerd wordt voor capaciteit; dus dat jullie ook de accuduur per Wh zouden plaatsen. Zo kan je de efficiëntie van een toestel zien, waardoor toestellen met een kleine accu ook nog een (technische) verdienste zouden kunnen behalen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:12

WoutF

Hoofdredacteur
Bij de accugrafieken geven we vaak al de grootte van de accu weer (zie bijv reviews: Peaq-laptops: schermen met het scherm) waardoor je al een goede indruk krijgt van de efficiëntie van het apparaat. Om daar nog een losse grafiek aan te wijden lijkt me dubbelop :)