Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil voornamelijk met dit systeem gaan gamen op 1080p, ook wordt de pc gebruikt voor gewoon films kijken en school. Maar voornamelijk van het spelen van games
Ook wil ik graag games streamen via OBS op Twitch.tv daarom ook de keuze voor de i5 4690 ipv de 4460. Ik wou graag CS:GO, Rome 2, Cities:Skylines en verschillende Paradox Interactive titels hier mee gaan spelen op 1080p/Ultra/High
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer tussen de 1000 a 1200 euro. Inclusief assemblage (gezegend met 2 linkerhanden en GEEN geduld
)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een game muis en toetsenboord (Steelseries Apex & Rival), Ook heb ik nog twee flink oude beelschermen. Een Acer X203w *1650*1050*, Niet echt wat je zegt: Wauw, maar het voldoet nu nog, ik wil later nog een mooi scherm er bij halen en dan een van de oudere schermen gebruiken als secundaire scherm voor Skype/Twitch/YouTube
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een hele nieuwe pc, ik 'game' nu nog op een MacBook Pro met een Intel HD 3000 igpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voorkeur voor Intel, aangezien dat hier toch veel schijnt te worden aangeraden vanwege de betere single core prestaties. Ook ligt mijn voorkeur bij een GTX 970 tegenover de R9 290(x) omdat de Nvidia een stukje zuiniger en vooral stiller is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou graag een wat stillere kast willen, het hoeft niet muisstil maar ik wil niet dat andere mensen in de kamer er over gaan klagen
Ook is WiFi een vereiste, dit komt omdat ik op het charmante platteland woon en ook nog in een oud huis en kabels trekken is dus geen optie, ideaal is het niet maar je moet wat
Dit is het lijstje wat ik al had samengesteld door hier op het forum en de BBG rond te kijken; hopelijk is het wat
Ik wil voornamelijk met dit systeem gaan gamen op 1080p, ook wordt de pc gebruikt voor gewoon films kijken en school. Maar voornamelijk van het spelen van games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer tussen de 1000 a 1200 euro. Inclusief assemblage (gezegend met 2 linkerhanden en GEEN geduld
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een game muis en toetsenboord (Steelseries Apex & Rival), Ook heb ik nog twee flink oude beelschermen. Een Acer X203w *1650*1050*, Niet echt wat je zegt: Wauw, maar het voldoet nu nog, ik wil later nog een mooi scherm er bij halen en dan een van de oudere schermen gebruiken als secundaire scherm voor Skype/Twitch/YouTube
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een hele nieuwe pc, ik 'game' nu nog op een MacBook Pro met een Intel HD 3000 igpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voorkeur voor Intel, aangezien dat hier toch veel schijnt te worden aangeraden vanwege de betere single core prestaties. Ook ligt mijn voorkeur bij een GTX 970 tegenover de R9 290(x) omdat de Nvidia een stukje zuiniger en vooral stiller is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou graag een wat stillere kast willen, het hoeft niet muisstil maar ik wil niet dat andere mensen in de kamer er over gaan klagen
Dit is het lijstje wat ik al had samengesteld door hier op het forum en de BBG rond te kijken; hopelijk is het wat
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 232,95 | € 232,95 |
| 1 | Gigabyte H97 G1.Sniper H6 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 370,95 | € 370,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 44,10 | € 44,10 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.050,35 | |