Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] Header verdwijnt bij kleine weergave (673x751px)

Pagina: 1
Acties:

• MrMilco
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 04-09 00:16
Ik start net Chrome (Versie 42.0.2311.90 m) op, ( op de een of andere manier half scherm ) En zie tot mijn verbazing het volgende:

Toen heb ik het venster wat groter gesleept, en toen sprong het logo weer in beeld. Ook na mijn cache te legen bleef de logo verdwenen.

Systeem:
Windows 8.1 x64 (msdn versie)
Chrome Versie 42.0.2311.90 m

Bij Firefox 37.0.1 geen enkel probleem.

Meer mensen die dit probleem ervaren?

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Misschien je cache even legen?

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Ook na mijn cache te legen bleef de logo verdwenen." ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• MrMilco
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 04-09 00:16
crisp schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:47:
Misschien je cache even legen?
Had ik inderdaad al gedaan zoals raven zei. Voor zover heb ik het probleem niet weer gehad.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True