Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe smart tv
Wat is je budget?
Zo dicht mogelijk bij de 500 euro (kan namelijk mijn oude tv voor 350 kwijt en heb niet heel veel extra budget)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tv wordt gebruikt voor gaming (ps4) en films/series via netflix of vanaf de UPC Horizon
Wat heb je zelf al gevonden?
Het volgende:
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige televisie betreft een 40" F6400 van Samsung waar ik tot op heden met alle plezier gebruik van heb gemaakt. Sinds ik echter ben verhuisd vinden wij (ja zij vind het ook
) dat de tv net te klein is voor het goede (we zitten er zo'n 3,5m vanaf). Derhalve is een upgrade naar een 48" of zelfs 50" wat ons betreft welkom.
Korte toelichting per tv:
Samsungs betreffen de xx70 modellen omdat ik geen CL+ module gebruik, dus waarom zou ik er dan voor betalen
De tv wordt waarschijnlijk aangeschaft via de duitse amazon
Samsung UE48H6470 ong. EUR 570
+ opvolger van de huidige tv die, op formaat na, prima voldoet
+ 100 Hz
+ Prima beeldkwaliteit
- Inputlag (43ms)
- Contrast minder dan Sony
Samsung UE48H6270 ong. EUR 490
+ bijna hetzelfde als de 6470, alleen wat minder 'luxe'
+ 100 Hz
+ Prima beeldkwaliteit
- Inputlag (43ms)
- Contrast minder dan Sony48H6270
Sony Bravia KDL-48W605B ong. EUR 535
+ goede inputlag, ca. 31ms op dit specifieke model http://www.displaylag.com/display-database/ (weet niet hoe goed deze site is, de waarden van overige tv's lijken overigens overeen te komen met bijv. tweakers reviews)
+ Prima beeldkwaliteit
+ Prima contrast
- slechts 60 Hz
Sony Bravia KDL-50W805B = EUR 745 (afhalen bij fotoklein)
+ Absolute killer
+ 50"
+ Goed contrast
+ 100hz
+ inputlag (21ms)
Bovenstaande lijstjes zijn gemaakt o.b.v. mijn eisen, ik hecht bijvoorbeeld geen waarde aan 3d of geluidskwaliteit, op mijn huidige tv ook nooit gebruikt. Wel hecht ik waarde aan de refresh rate, bij mijn vorige tv hier ook op gelet. Ik vroeg me echter af in hoeverre de mindere refresh rate van bijvoorbeeld de W605B zichtbaar gaat zijn? De meeste content (Horizon/PS4) zullen toch niet meer dan 60hz doorsturen?
Daarnaast vraag ik me af of het verschil in input lag veel op gaat leveren voor gaming, is dit de meerprijs waard? En weegt dit zwaarder of minder zwaar dan refresh rate?
En is de 805B de 250 euro extra waard?
Een hoop vragen, ik hoop hierover dan ook even te kunnen spreken met wat medetweakers. Nieuwe opties zijn uiteraard ook welkom
Ik zoek een?
Nieuwe smart tv
Wat is je budget?
Zo dicht mogelijk bij de 500 euro (kan namelijk mijn oude tv voor 350 kwijt en heb niet heel veel extra budget)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tv wordt gebruikt voor gaming (ps4) en films/series via netflix of vanaf de UPC Horizon
Wat heb je zelf al gevonden?
Het volgende:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung UE48H6270SS (buitenlands model) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung UE48H6470SS (buitenlands model) Zwart | € 584,10 | € 584,10 |
1 | Sony Bravia KDL-48W605B Zwart | € 529,- | € 529,- |
1 | Sony Bravia KDL-50W805B Zwart | € 729,- | € 729,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.842,10 |
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige televisie betreft een 40" F6400 van Samsung waar ik tot op heden met alle plezier gebruik van heb gemaakt. Sinds ik echter ben verhuisd vinden wij (ja zij vind het ook
Korte toelichting per tv:
Samsungs betreffen de xx70 modellen omdat ik geen CL+ module gebruik, dus waarom zou ik er dan voor betalen
De tv wordt waarschijnlijk aangeschaft via de duitse amazon
Samsung UE48H6470 ong. EUR 570
+ opvolger van de huidige tv die, op formaat na, prima voldoet
+ 100 Hz
+ Prima beeldkwaliteit
- Inputlag (43ms)
- Contrast minder dan Sony
Samsung UE48H6270 ong. EUR 490
+ bijna hetzelfde als de 6470, alleen wat minder 'luxe'
+ 100 Hz
+ Prima beeldkwaliteit
- Inputlag (43ms)
- Contrast minder dan Sony48H6270
Sony Bravia KDL-48W605B ong. EUR 535
+ goede inputlag, ca. 31ms op dit specifieke model http://www.displaylag.com/display-database/ (weet niet hoe goed deze site is, de waarden van overige tv's lijken overigens overeen te komen met bijv. tweakers reviews)
+ Prima beeldkwaliteit
+ Prima contrast
- slechts 60 Hz
Sony Bravia KDL-50W805B = EUR 745 (afhalen bij fotoklein)
+ Absolute killer
+ 50"
+ Goed contrast
+ 100hz
+ inputlag (21ms)
Bovenstaande lijstjes zijn gemaakt o.b.v. mijn eisen, ik hecht bijvoorbeeld geen waarde aan 3d of geluidskwaliteit, op mijn huidige tv ook nooit gebruikt. Wel hecht ik waarde aan de refresh rate, bij mijn vorige tv hier ook op gelet. Ik vroeg me echter af in hoeverre de mindere refresh rate van bijvoorbeeld de W605B zichtbaar gaat zijn? De meeste content (Horizon/PS4) zullen toch niet meer dan 60hz doorsturen?
Daarnaast vraag ik me af of het verschil in input lag veel op gaat leveren voor gaming, is dit de meerprijs waard? En weegt dit zwaarder of minder zwaar dan refresh rate?
En is de 805B de 250 euro extra waard?
Een hoop vragen, ik hoop hierover dan ook even te kunnen spreken met wat medetweakers. Nieuwe opties zijn uiteraard ook welkom