Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MarkKappert
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-09-2016
Begin volgende week ga ik bij Apple.nl de nieuwe MacBook 12'' in het goud bestellen, natuurlijk wel het basismodel met 1,1GHz.

Nou heb ik voor een week of anderhalf de levertijd in de gaten gehouden, maar ze blijven maar staan op 4 tot 6 weken? Nu ben ik erg benieuwd of hier iemand ook al zo'n nieuwe MacBook heeft besteld en deze misschien al ontvangen heeft of iets meer weet over de aangegeven levertijd?

Ben namelijk erg benieuwd..

• NickM89
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-09 11:26
Goedemorgen,

Zelf had ik vrijdag (de dag dat hij beschikbaar werd) een order geplaatst voor een 1.3GHz versie en deze werd naar waarschijnlijkheid pas in de 2de week van mei werd geleverd. Echter heb ik deze bestelling geannuleerd en toch maar een mac pro 13' besteld.

• MarkKappert
Dat valt mij eigenlijk toch wel mee! Hopelijk is het zo dat als ik het aanstaande dinsdag bestel, dan ook zo rond de tweede of derde week van mei de MacBook in huis krijg!

Wat heeft jou tegengehouden dan, om toch voor een MBP 13'' te gaan?
NickM89 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:01:
Goedemorgen,

Zelf had ik vrijdag (de dag dat hij beschikbaar werd) een order geplaatst voor een 1.3GHz versie en deze werd naar waarschijnlijkheid pas in de 2de week van mei werd geleverd. Echter heb ik deze bestelling geannuleerd en toch maar een mac pro 13' besteld.

• NickM89
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-09 11:26
Dit antwoordde ik als volgt in een andere thread :
NickM89 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:28:
[...]

De prestaties zou mijn antwoord zijn. De adapters en het toetsenbord kan ik overzien aangezien ik een Ducky Shine 90% van de tijd gebruik en alleen op de bank zou het toetsenbord van de Macbook zelf worden gebruikt.

Ik zou de Macbook aanschaffen voor het werk, (dagelijks gebruik 8:00 / 18:00) en voor het werk programmeer ik in meerderen talen. Ben bang dat ik niet (zoals ze het op het internet noemen) met een "glorified netbook" kan komen aanzetten.

Vond de beslissing wel moeilijk want er zijn weinig duidelijke filmpjes hoe de Macbook reageert tijdens normaal gebruik en de benchmarks zeggen weinig. ik heb hier zelf nog een Macbook uit begin 2010 liggen (i5 dual core 5200 nogiets) en die werkt prima voor wat ik doe. de benchmarks komen overeen met deze laptop dus zou het theoretisch gezien prima moeten kunnen, maar met oog op de toekomst dan toch maar een dikke 13' gehaald met een 3,1GHz core i7 // 512GB SSD // 16GB ram 8)7

(edit :: waarvan de 13' maar 300,- meer was dan de 12' 1.3GHz - edu discount van m'n vriendin :9~)

• MarkKappert
Ik weet zeker dat de MBR 13'' zeer goed gat bevallen!!

Heb zojuist de nieuwe MacBook besteld...Apple geeft een levertijd aan van 29 mei tot 10 juni maar hopelijk krijg ik het wel iets eerder dan de aangegeven data van Apple....
NickM89 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:53:
Dit antwoordde ik als volgt in een andere thread :

[...]

• Tessiebessie
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23-07-2018
Hier ook de nieuwe macbook besteld. Goud, 512gb opslag en 1,3 ghz cpu. Baal wel enorm van de levertijden..... Ding wordt voor mijn vriendin en baalt nog harder haha.

• MarkKappert
Iemand die al iets meer weet over zijn nieuw bestelde MacBook bij Apple?

Icentre geeft aan dat zij in mei waarschijnlijk voorraad hebben, dit geven meerder sites aan en centralpoint geeft zelfs aan dat zij het op 12 mei verwachten?

Dat betekend dat degene die bij Apple hebben besteld dit eerder moeten krijgen dat dat de winkels het op voorraad hebben?
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True