Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 638253

Topicstarter
Ik heb geprobeerd Windows 7 en Windows 8.1 te installeren op een SSD van 60GB, maar beide keren zegt hij dat er te weinig ruimte is.
Dat is toch niet mogelijk?? De ISO die ik gedownload heb om het te installeren was maar 3,8GB!
Is er een mogelijkheid om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik heb beide op een 40GB SSD geinstalleerd gehad, er is duidelijk iets mis. Maar dat gaan we gezien de geposte info niet oplossen hier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat is de exacte foutmelding die je krijgt?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Die iso zegt natuurlijk niks. Eerste stap: is het een originele ISO van Microsoft zelf? Tweede stap: hoe partitioneer je. Derde stap: is die SSD vers? En als laatste: in het geval van Win 8.1, probeer eens als WIMBOOT te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Umbrah schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:49:
Die iso zegt natuurlijk niks. Eerste stap: is het een originele ISO van Microsoft zelf? Tweede stap: hoe partitioneer je. Derde stap: is die SSD vers? En als laatste: in het geval van Win 8.1, probeer eens als WIMBOOT te installen.
Ja, het is een ISO gedownload met de downloadtool van Microsoft.
Ik heb de partitie verwijderd, dus hij staat op unallocated.
Vers? Hij is leeg, als dat is wat je bedoelt. Hij is niet nieuw, maar tweedehands. Er heeft al Windows 8.1 op gestaan, dat vind ik nog het raarste.
WIMBOOT? Dat moet ik even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Quad schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:48:
In dit scherm:
Afbeeldingslocatie: https://www.schoonepc.nl/i/windows7/setup_w7_partitoneren.png
Krijg ik de melding met iets van "Kan Windows niet installeren op deze schijf, er is te weinig ruimte." of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 09:50
Is de partitie unallocated? Dan moet je die space wel weer allocaten ;) == nieuwe partite maken. Nu installeer je Windows op een SSD waar "geen" ruimte op staat, dus de melding dat het niet werkt.

Dus even op 'nieuw' klikken.

Daarnaast; heb je wel de iso gebrand en de pc opnieuw oplaten starten vanaf deze iso? Installeren vanaf een cd/usb terwijl Windows nog draait gaat ook niet werken.

[ Voor 33% gewijzigd door CuBras op 21-04-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien heel stom, maar probeer eens een andere USB-stick? (er vanuit gaande dat je van USB boot en niet van DVD)
Ik heb ooit eens exact dezelfde fout gehad, en kreeg het maar niet opgelost. Tot ik uiteindelijk een andere USB stick gebruikte, toen werkte het opeens wel. Het is het proberen waard :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Probeer eens te kijken of alle partities wel weg zijn, soms zitten er van die 'recovery' partities op of die 100mb reserved partitie welke misschien als eerste gezien word en gekozen word als installatie 'schijf' of partitie.

En ik heb toevallig net een nieuwe installatie gedaan op een PC hier en daar was de ruimte ook 'unallocated' het maakt niet uit. Je kan wel proberen om de partitie zelf aan te maken en kijken hoeveel de effectieve ruimte dan is.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CuBras schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:01:
Is de partitie unallocated? Dan moet je die space wel weer allocaten ;) == nieuwe partite maken. Nu installeer je Windows op een SSD waar "geen" ruimte op staat, dus de melding dat het niet werkt.

Daarnaast; heb je wel de iso gebrand en de pc opnieuw oplaten starten vanaf deze iso? Installeren vanaf een cd/usb terwijl Windows nog draait gaat ook niet werken.
Ik heb er inmiddels weer een partitie op gezet, dus ik ga nu restarten om het te proberen.
En ja, ik ben niet zo stom om het te proberen te installeren terwijl hij nog runt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
Anoniem: 638253 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:04:
[...]

En ja, ik ben niet zo stom om het te proberen te installeren terwijl hij nog runt xD
Just checking, aangezien je met een screenshot kwam aanzetten. Dacht dus dat je Windows nog had draaien op één of andere manier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:13
Anoniem: 638253 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:00:
[...]

In dit scherm:
[afbeelding]
Krijg ik de melding met iets van "Kan Windows niet installeren op deze schijf, er is te weinig ruimte." of zo.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CuBras schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:05:
[...]

Just checking, aangezien je met een screenshot kwam aanzetten. Dacht dus dat je Windows nog had draaien op één of andere manier ;-)
Had ik van internet xD
kraades schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:14:
[...]

"De bestaande partitie kan niet worden gebruikt, omdat op het systeemvolume onvoldoende ruimte beschikbaar is."

Oftewel, hij doet het nog steeds niet. Moet ik dat WIMBOOT proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
CuBras schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:01:

Bullshit. Als je de unallocated space aanklikt en op volgende klikt maakt windows zelf twee partities aan: eentje van ~200 mb, "door het systeem gereserveerde ruimte" genoemd, en eentje met alle andere schijfruimte waar windows zelf op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Welk merk SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haribo112 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:20:
[...]

Bullshit. Als je de unallocated space aanklikt en op volgende klikt maakt windows zelf twee partities aan: eentje van ~200 mb, "door het systeem gereserveerde ruimte" genoemd, en eentje met alle andere schijfruimte waar windows zelf op komt.
Dacht ik ook, maar goed, het was het proberen waard.
Niet dat het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Intel 330 Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
Haribo112 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:20:
[...]

Chillax, mij is altijd geleerd dat het 'beter werkt' als je dit doet, dus eigenlijk altijd zo gedaan.
Maar ook op basis op schijf beheer van Windows. Als je daar unallocated ruimte hebt, dan kan je er niks mee. Dus vond het wel een logische redenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-06 06:20
Als je windows via een dvd installeert, krijg je dan ook een foutmelding?
Het lijkt net of windows op de usbdrive toch wordt geinstalleerd.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:57

Umbrah

The Incredible MapMan

De USB controller is al eerder vermeld, sommige USB3 controllers en niet-AHCI S-ATA controllers kan dit mee gebeuren: probeer een USB2 poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Umbrah schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:24:
De USB controller is al eerder vermeld, sommige USB3 controllers en niet-AHCI S-ATA controllers kan dit mee gebeuren: probeer een USB2 poort.
Als dat zo is dan zou hij toch nooit überhaupt in de installatie komen of de schijf zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Umbrah schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:24:
steven2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:24:
Als je windows via een dvd installeert, krijg je dan ook een foutmelding?
Het lijkt net of windows op de usbdrive toch wordt geinstalleerd.
Het staat op een DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
De SSD zat er al in toch? Dus geen BIOS settings aangepast?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kraades schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:26:
De SSD zat er al in toch? Dus geen BIOS settings aangepast?
Nee, de SSD is nieuw. Ik heb ook niets in de BIOS aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Maar je hebt nu Windows draaien op SSD1 en je probeerd nu op SSD2 nog een keer windows te installeren?

Of is je PC helemaal leeg met maar 1 SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bootvolgorde controleren, als je systeem in Uefi mode staat, probeer het eens in BIOS mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Megamind schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:28:
Maar je hebt nu Windows draaien op SSD1 en je probeerd nu op SSD2 nog een keer windows te installeren?

Of is je PC helemaal leeg met maar 1 SSD?
Ik heb nu Windows op een HDD staan en wil het installeren op een nieuw-in-mijn-pc-gestopte SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Maar ik neem aan dat je dus de installatie start vanuit je bios? En niet vanuit Windows?

Als je namelijk deze error krijgt: "setup was unable to use the existing partition because it does not contain the required free space" dan mogen er geen andere HDD's met Windows aanwezig zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Megamind op 21-04-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:28:
Bootvolgorde controleren, als je systeem in Uefi mode staat, probeer het eens in BIOS mode.
Maakt het uit? Ik heb gewoon gezegd dat hij de DVD moet booten en dat lukt, maar het installeren op de SSD niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Megamind schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:30:
Maar ik neem aan dat je dus de installatie start vanuit je bios? En niet vanuit Windows?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Haal voor de grap ook eens de SATA kabel uit je oude HDD en probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Als ik het goed begrijp heb je dus alleen de dvddrive aangesloten en de ssd?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Megamind schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:31:
Haal voor de grap ook eens de SATA kabel uit je oude HDD en probeer het dan nog eens.
Heeft het een mogelijkheid te kunnen werken? Want anders moet ik voor niets herstarten en dat duuuuuuuuurt laaaaang. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
steven2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:32:
Als ik het goed begrijp heb je dus alleen de dvddrive aangesloten en de ssd?
Nee, ik heb de dvd-drive, twee HDD's en een SSD. (Ik had de andere tweede HDD nog niet vermeld maar die is ook niet van belang want daar staan alleen programma's en documenten op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Anoniem: 638253 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:32:
[...]

Heeft het een mogelijkheid te kunnen werken? Want anders moet ik voor niets herstarten en dat duuuuuuuuurt laaaaang. :/
Tja, lijkt mij wel een goede optie als je wilt dat het probleem wordt opgelost...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Klinkt als een gevalletje oude partitie aanwezig. Backup eventuele data, wis dan alle partitie's en laat Windows tijdens de installatie zijn eigen partitie's aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Kan je misschien om het uit te sluiten alleen de dvddrive en ssd aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kraades schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:34:
[...]

Tja, lijkt mij wel een goede optie als je wilt dat het probleem wordt opgelost...
Okay, dan ga ik dat nu doen. Brb.
Kaalus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:34:
Klinkt als een gevalletje oude partitie aanwezig. Backup eventuele data, wis dan alle partitie's en laat Windows tijdens de installatie zijn eigen partitie's aanmaken.
Ik had alles al gewist en geformatteerd en gedepartitioneerd en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
steven2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:35:
Kan je misschien om het uit te sluiten alleen de dvddrive en ssd aansluiten?
Ga ik nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Anoniem: 638253 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:33:
[...]

Nee, ik heb de dvd-drive, twee HDD's en een SSD. (Ik had de andere tweede HDD nog niet vermeld maar die is ook niet van belang want daar staan alleen programma's en documenten op.)
Afbeeldingslocatie: https://www.schoonepc.nl/i/windows7/setup_w7_partitoneren.png

Waar is de rest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dan doen want steven2 aanraad en eventueel tijdens de Windows setup de SSD nog een keer helemaal leeg gooien met Diskpart, dat heeft mij ook wel eens geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Als je nog een oude HDD erin hebt zitten met Windows dan zal de installer deze zien als systeempartitie. Daar wilt ie dan een 100mb paritie opzetten voor recovery, maar dat zal niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Dit is gewoon een random screenshot van internet ;) Zijn SSD is 60GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
Was een screenshot van internet, gaf hij al aan ergens in de eerste 4 posts, vroeg namelijk hoe hij aan een screenshot kwam ;)

Denk dat het handig is voor de OP dat hij eerst even alle informatie goed op een rijtje zet en vertelt wat hij al heeft gedaan. Dit begint een slow-chat te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door CuBras op 21-04-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 01:34
Vanwaar heb je hem gekocht? In achterblijvende partities geloof ik niet zoveel. Een namaak SSD waarbij de gerapporteerde opslag niet klopt wel. En de namaak ziet er overtuigend uit met stickers van Intel erop en geseald in het antistatisch zakje.

Kan ook gewoon een brakke schijf zijn of als het een 2dehands is dat heel veel geheugencellen al defect zijn. Kan je de schijf ergens aansluiten en gewoon is proberen een partitie aan te maken en er pakweg 50 GB aan random data (films ofzo) op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Als je een SSD hebt waar Windows 8 op gestaan heeft en je had UEFI boot aan, dan kan het zijn dat Windows 7 nu niet wil installeren en geen partities kan aanmaken.

Oplossing: gebruik diskpart en clean de disk.

Tijdens de installatie alle andere schijven loskoppelen.

1. Start de Windows installatie DVD/USB stick
2. Door gaan tot dat je bij de disk selectie komt
3. Druk op Shift+F10
4. Voer het volgende uit in de commandprompt:

Diskpart [ENTER]
list disk [ENTER]
select disk n [ENTER] (Waarbij n het nummer van de disk is die je net in de list opgevraagd hebt)
clean [ENTER]
exit [ENTER]

Daarna in het disk selectie scherm weer op refresh klikken. Daarna op de schijf klikken en dan op nieuw klikken, er komt een melding, klik op OK, ga daarna verder met de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Met alle andere schijven eruit wil hij wel beginnen met installeren maar hij staat nu vast op "Bestanden voorbereiden voor de installatie (0%)"

En ik had hem van Marktplaats, maar ik heb er bewijs van dat hij tot nog toe nog in die persoon z'n pc zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
johnkeates schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:59:
Als je een SSD hebt waar Windows 8 op gestaan heeft en je had UEFI boot aan, dan kan het zijn dat Windows 7 nu niet wil installeren en geen partities kan aanmaken.

Oplossing: gebruik diskpart en clean de disk.

Tijdens de installatie alle andere schijven loskoppelen.

1. Start de Windows installatie DVD/USB stick
2. Door gaan tot dat je bij de disk selectie komt
3. Druk op Shift+F10
4. Voer het volgende uit in de commandprompt:

Diskpart [ENTER]
list disk [ENTER]
select disk n [ENTER] (Waarbij n het nummer van de disk is die je net in de list opgevraagd hebt)
clean [ENTER]
exit [ENTER]

Daarna in het disk selectie scherm weer op refresh klikken. Daarna op de schijf klikken en dan op nieuw klikken, er komt een melding, klik op OK, ga daarna verder met de installatie.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/caHAiPH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Lijkt er op dat er wat stuk is. Clean doet niet heel veel interessante zaken, het haalt volgens mij de partitieindeling weg en eventueel FS markers, maar dat is het dan ook wel. Als dat niet lukt en je een I/O error krijgt ga je uiteraard nooit op die schijf kunnen installeren.

Tijd om een bootable SSD toolkit te gebruiken om te kijken wat er mis is met de SSD. SMART waardes posten, firmware updaten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WB1d5ye.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Microsoft zegt dit: Error 0x80070057 when you format a hard disk drive to install Windows 7

Maar dat hebben we dus al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
johnkeates schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:39:
Lijkt er op dat er wat stuk is. Clean doet niet heel veel interessante zaken, het haalt volgens mij de partitieindeling weg en eventueel FS markers, maar dat is het dan ook wel. Als dat niet lukt en je een I/O error krijgt ga je uiteraard nooit op die schijf kunnen installeren.

Tijd om een bootable SSD toolkit te gebruiken om te kijken wat er mis is met de SSD. SMART waardes posten, firmware updaten enzo.
Volgens de Intel SSD Toolbox is alles helemaal goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Het lijkt erop dat je een brakke SSD toegestuurd hebt gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:40
Anoniem: 638253 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:02:
Volgens de Intel SSD Toolbox is alles helemaal goed...
En de andere twee tips die johnkeates geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thralas schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:18:
[...]

En de andere twee tips die johnkeates geeft?
Firmware is up-to-date volgens Intel SSD Toolkit
Ik weet niet precies wat wat is dus dan maar een screenshot van alle waardes:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RElo2WA.png

Ook ga ik nu maar eens slapen, dus ik zal morgen pas weer reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:40
Check & ziet er prima uit (al dan niet omdat het ding beroerd weinig SMART-info biedt).

Gezien je die SMART-info zo vanuit je (huidige?) installatie oplepelt, heb je al geprobeerd hem vanuit daar te formatteren? Werkt dat wel?

Alternatief: boot Ubuntu en kijk of het met GParted wel wil. Als dat ook een error oplevert is er misschien interessante informatie in de kernel log (commando: dmesg) te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 22:51
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt. De oplossing: andere (betere) SATA kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oheng schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:18:
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt. De oplossing: andere (betere) SATA kabel.
Inderdaad blijkt het probleem bij de SATA-kabel te liggen. Hij is blijkbaar kapot. Er zit ook een rare knik in, merk ik nu... Inmiddels heb ik een nieuwe besteld en als het goed is kan ik hem morgen gebruiken. xD
Ik heb namelijk door een andere SATA-kabel te gebruiken (één die aan één van m'n andere drives zat) Windows 8.1 erop kunnen zetten met succes!

Bedankt iedereen voor de hulp!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 22:51
Anoniem: 638253 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:51:
[...]

Inderdaad blijkt het probleem bij de SATA-kabel te liggen. Hij is blijkbaar kapot. Er zit ook een rare knik in, merk ik nu... Inmiddels heb ik een nieuwe besteld en als het goed is kan ik hem morgen gebruiken. xD
Ik heb namelijk door een andere SATA-kabel te gebruiken (één die aan één van m'n andere drives zat) Windows 8.1 erop kunnen zetten met succes!

Bedankt iedereen voor de hulp!! :)
Het is een heel verraderlijk probleem, want Windows zet je totaal op het verkeerde been met die foutmeldingen.
Pagina: 1