Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

jr 45 waterproef?

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

• wessel1512
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 12:03
hallo mensen van tweakers ik het een vraag over jr 45 conerters
buitenshuis of je last heden van water ja of nee

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
jr 45 bestaat niet

hoofdletters en punten bestaan wel

Kijk maar, zo kan het ook.

• wessel1512
ha ha
ik be doel de concreter die aan het ijden van een cat5e of cat6 Cadel is te vinden

Verwijderd

wessel1512 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:39:
hallo mensen van tweakers ik het een vraag over jr 45 conerters
buitenshuis of je last heden van water ja of nee
Dat ligt eraan of het regent... :/

• wessel1512
ook als het regent ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

johnkeates schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:39:
jr 45 bestaat niet

hoofdletters en punten bestaan wel

Kijk maar, zo kan het ook.
En gelukkig kunnen mensen niet bedenken dat het RJ moet zijn, omgedraaid dus. ;)
Gezien de posthistorie van wessel1512 ga ik ervan uit dat hij dyslectisch is, brand mensen dus niet zomaar gelijk af.

Om antwoord te geven aan de TS: de connectors zelf zijn niet waterproof, ik vraag me ook ten zeerste af waarom je de kabel zelf wel door water zou willen leggen.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 21-04-2015 18:56 ]

• wessel1512
het gaar er om een contagt te maken voor in de tuin

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:26
Maar hoe wil je die kabel daar krijgen? Door een buis of gewoon een gat graven en dan de kabel erin stoppen? Zand erover en nergens over praten?

Maar dus als ik het goed begrijp heb je dus een data kabel die naar buiten gaat, en dus nat kan worden? Dus niet onder een overkapping of iets dergelijks..

• wessel1512
het zit in een dus die daar naar toe loopt allen ik wouw gewon weten of het voght kan heden

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk als je er iets omheen doet, ter bescherming, dat het dan wel zou moeten kunnen werken. Doe je dat niet, geef ik het weinig kans. Maar het veiligst is het om de kabel van punt A naar punt B te trekken, zonder in de tuin iets te moeten hebben. Pak je CAT 5E kabels en heb je 100 megabit, dan kun je bijvoorbeeld met 1 kabel al tot 100 meter. :) Met CAT 6 kun je op 1000 megabit (gigabit dus) dacht ik tot 50 meter of zo, lijkt me ook een heel eind.

• wessel1512
maar het punt waar hij aan gesloten wort staan en maar een paar manden per jaar

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zolang je zorgt dat er geen vocht bij komt, is er geen probleem.

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In de handel zijn veel industriële connectoren te krijgen die vochtbestendig zijn. (IP65 of hoger). Hoe deze zich houden op langere tijd in de tuin weet ik niet. Denk dat het belangrijk is dat de niet permanent vochtig licht / hangt. Als de een aansluitpunt op een muur of paal maakt moet het lukken.

Linkje voor Google:
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=rj45%20ip65

Zelf ervaring in de industrie met deze serie:
https://www.phoenixcontact.com/online/portal/nl?urile=pxc-oc-itemdetail:pid=1689352&library=nlnl&tab=1

Is wel iets duurder

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:26
Er bestaan ook afdek plaatjes met een klepje voor buiten, ik weet niet of deze er ook zijn voor data maar je zou eens kunnen kijken bij het schakelmateriaal wat je gebruikt.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
TS: Een topic proberen wat duidelijker te maken is wel handig. Nu mist er een hoop relevante informatie.

Je kan ook zelf googlen en wat uitzoeken. We willen je prima helpen,maar dan moet je zelf wel wat vooronderzoek doen en duidelijk aangeven waar je tegenaan loopt als het niet lukt.

Probeer ook de posts begrijpelijk te houden. Er zijn genoeg hulpmiddelen, denk bv aan spellingscontrole. Nu is het voor mensen bijna onbegrijpelijk en zoals je ziet wordt je daarop ook afgerekend door sommigen.

Dyslexie hoeft geen probleem te zijn als je daar rekening mee houd door dus spellingscontrole te gebruiken of desnoods iemand het voor je laat doen. Er zit een grens aan wat mensen op een forum kunnen begrijpen..

En degene die zich aan spelfouten storen, houd je fatsoen, en gebruik het TR knopje daarvoor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.