Apple Lightning Digital AV Adapter > Laptop Issue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-07 09:35
Beste mensen.. vast een heel simpele vraag voor wie hem weet..
Ik heb dus de Apple Lightning naar Digital AV Adapter gekocht, om wat filmpjes en games te kunnen opnemen op de laptop vanaf me iPhone 6.

Als ik het link op de TV en HDMI kanaal werkt het binnen een seconde, sluit ik de boel aan op de pc/laptop dan krijg ik met geen mogelijkheid de iphone scherm daar overgebracht.

Ik heb alles uitgeprobeerd bij de scherminstellingen etc, maar niks helpt, wat moet ik doen of zie ik over het hoofd? vast iets heel simpels of doms, maar je moet het maar net ff weten..

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe heb je het op je PC aangesloten? Heb je een apparaat wat HDMI kan opnemen? Een HDMI poort op een PC/Mac is doorgaans alleen een uitgang, en geen ingang.

Afgezien daarvan; met iOS 8 en OS X Yosemite kun je via Quicktime direct van je iPhone opnemen als je deze via USB aansluit.

[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 21-04-2015 18:31 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ja opemen doe ik met Bandicam, alleen het iPhone scherm ff op de laptop zien te krijgen. iPhone staat aan de adaptor met daar in de HDMI kabel die loopt naar de laptop, wat ik ook met de tv doe? Dat hoort toch gewoon normaal te kunnen werken lijkt me..

Of ik heb 49e voor jan met een kleine achternaam uitgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
HDCP? De Bandicam adverteert zichzelf als een Bandicam, kan zijn dat ie ook nog eens geen HDCP doet. Dat samen kan er voor zorgen dat de iOS game of de AV adapter besluit dat je apparaat geen beeld mag ontvangen.

[ Voor 95% gewijzigd door johnkeates op 21-04-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
HDCP... zegt me niks sorry :p

Maar op de tv gebeurt ook niks, tot je natuurlijk op de HDMI kanaal gaat. Moet toch iets zijn wat ik eerst moet selecteren op de laptop/pc? Plug en play en dat de iPhone scherm meteen tevoorschijn komt werkt natuurlijk ook niet..

Afbeeldingslocatie: http://www.futurepda.com/elegant/com-325a-ip5twin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Leg dus aan de standaard (of beperking) die voor HDMI op computers gehanteerd word, helaas. No input!
Ligt niet aan je iPhone of Lightning naar HDMI

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ow ow ow lekker weer.. gelukkig hebben we de 14 dagen retourrecht maar toch bizar dat het zo is helaas, ik weet weer genoeg, thnx guys :)
Pagina: 1