Ik zoek een?
Een passende koeling voor mijn nieuwe moederbord en CPU, eventueel advies over soort behuizing is zeer welkom
Wat is je budget?
Ik zat zelf te denken niet boven de 750 euro te gaan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zit zelf zeer sterk te denken aan mijn eerste waterkoeling (corsair hydro), maar met de huidige koelingen op de markt twijfel ik of dit wel nodig is voor de setup die ik wil.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik het huidige lijstje (zie onder), het gaat hierbij om een simpele upgrade voor mijn PC, omdat mijn moederbord en huidige cpu toch weer stilletjes aan vernieuwing nodig hebben.
Edit*: Onderstaande lijst is wat ik wil gaan aanschaffen als upgrade voor mijn huidige systeem.
Een passende koeling voor mijn nieuwe moederbord en CPU, eventueel advies over soort behuizing is zeer welkom
Wat is je budget?
Ik zat zelf te denken niet boven de 750 euro te gaan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zit zelf zeer sterk te denken aan mijn eerste waterkoeling (corsair hydro), maar met de huidige koelingen op de markt twijfel ik of dit wel nodig is voor de setup die ik wil.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik het huidige lijstje (zie onder), het gaat hierbij om een simpele upgrade voor mijn PC, omdat mijn moederbord en huidige cpu toch weer stilletjes aan vernieuwing nodig hebben.
Edit*: Onderstaande lijst is wat ik wil gaan aanschaffen als upgrade voor mijn huidige systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 171,95 | € 171,95 |
| 1 | Asus Crosshair V Formula-Z | € 232,95 | € 232,95 |
| 1 | Thermaltake Chaser MK-I | € 129,49 | € 129,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 534,39 | |