Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Goede Smartphone vor oder de €200 euro met goede accu, goede camera en 5" scherm of groter. Heb nu een motorola g, die weliswaar goed bevalt, maar ik zou op bovengenoemde punten graag wat beters willen.
Wat is je budget?
€200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internetten, whatsappen, fotos maken, navigeren

Wat heb je zelf al gevonden?
Jiayu S3, huawei g7

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind een toestel zonder garantie of met langere verzendtijd geen probleem.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Regel iemand met een Hollandsnieuwe abonnement, die kan voor 222 euro de Huawei P7 voor je bestellen, waar je via een cashbackactie nog 50 euro van terug kunt krijgen.

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11 16:29
Mocht je verder willen kijken dan Android.
Dan heeft de lumia lijn van Microsoft/Nokia ook een aantal toestellen die binnen jouw budget passen.
Bijvoorbeeld de pricewatch: Microsoft Lumia 640 4G Zwart of de grotere xl variant.

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:58
De nieuwe Lumia 640 ziet er erg goed uit. Heeft een wat beter scherm, betere camera en uitstekende accuduur (2500 mAh) dan de Moto G.

En ook gratis navigatie en gegarandeerde update naar Windows 10 :)

[ Voor 6% gewijzigd door D-TECH op 21-04-2015 19:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Leuk die Lumia, bedankt voor de tip! Heb geen ervaring met een windowstelefoon. Zijn daar wel genoeg apps voor beschikbaar?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:58:
Leuk die Lumia, bedankt voor de tip! Heb geen ervaring met een windowstelefoon. Zijn daar wel genoeg apps voor beschikbaar?
Dat is te googlen toch?

Hoi!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
1 van de andere topics hieronder staat zelfs een direct link naar de pagina met de windows phone apps gepost.
Kan je op die site gewoon de apps zoeken die je gebruikt of ze beschikbaar zijn (vanmiddag nog gedaan).

in het topic "nieuwe smartphone: android of windows":
ll roel j schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:54:
Als ik lees wat jij met je telefoon wilt, dan kun je gerust kiezen voor een Windows Phone. Op dit moment doe ik hetzelfde al op mijn Lumia920. Maar zoals SuikerBrood al aan heeft gegeven zet voor jezelf de apps op een rijtje die je wilt gaan gebruiken. Check de store: http://www.windowsphone.com/nl-NL/Store.

Loop anders een MediaMarkt of vergelijkbare winkel in om je voorkeurstoestellen te testen. Misschien is de 640xl een betere optie ivm het lezen van ebooks. succes.

[ Voor 60% gewijzigd door DeRooney op 21-04-2015 21:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link, ik had hem zelf ook al gevonden. Ik zag wel direct dat de app van mijn bank niet ondersteund wordt door windows dus dat is wel een beetje balen. Ik krijg namelijk mijn tancodes via die app en dat vind ik toch wel erg handig. Ik neig nu toch gewoon naar Android, dan weet ik zeker dat alles werkt.
De Elephone p7000 klinkt ook goed en hij kost maar 150 euro. Nadeel van dat toestel is wel dat hij nog niet uit is, en dat ik hem op zijn vroegst pas eind juni in mijn bezit zou kunnen hebben. En er zijn natuurlijk geen reviews beschikbaar. De Huawei g7 krijgt goede recensies dus daarvan weet ik dat het een goede koop is, maar die is ook wat duurder.

Verwijderd

Een jongebruikte 1020 van nokia is ook onder de 200 euro te vinden.

Wat je kan doen als je bankapp niet werkt,
Is gebruik maken van de mobiele website van je bank?

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de tancodes via de app, niet via de website.

• DeRooney
  • Nu online
de p7 kan je, als je hollandsnieuwe klant bent, nu voor 172,- krijgen. Net boven je budget.

is op basis van: 192,- prijs + 30,00 afleveringskosten. - 50,- cashback via huawei.

• De Zwever
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik zit al een week of twee te kijken naar de Gionee Elife E7. Dit is een duurder model uit eind 2013 die recent een prijs halvering heeft gekregen en nu ongeveer voor 160 euro te bestellen is. De Camera haalt net niet de kwaliteit van een Samsung S5, als je daar wat mee kan, wat voor deze prijs erg goed is. Het nadeel is is dat deze telefoon geen 4G ondersteuning heeft. Hij wordt geleverd met android 4.2 maar je kan een OTA doen naar 4.4, ook wordt er een lollipop update beloofd in Mei of Juni.

Daarnaast kijk ik zelf ook naar de Mlais M7, ik weet het nog niet maar ga denk ik voor de Gionee, al wacht ik de camera review nog even af van de Mlais :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uiteindelijk toch de Huawei G7 besteld. Kon over dit toestel geen slechte recensies vinden en het lijkt me een prettig toestel. Ik wilde ook graag een witte telefoon, en deze was in het wit leverbaar.
Tot nu toe bevalt hij goed: hij is een stuk sneller dan mijn moto g en hij is groot maar niet onhandig groot.
De batterij houdt het ruim een dag uit, ik denk dat je er makkelijk 2 dagen mee kunt doen. Camera moet ik nog testen maar ziet er ook goed uit.

Verwijderd

Topicstarter
Die Gionee ziet er ook interessant uit trouwens. En ik ben ook nog steeds benieuwd naar de Elephone P7000. Misschien koop ik die laatste alsnog, gewoon om hem uit te proberen :)

• De Zwever
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Ja ik zit dan sinds gister ook naar de Huawei te kijken.. Ivm met een hollandsenieuwe abo is deze telefoon aardig betaalbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de P7 toch? Het voordeel van de P7 en G7 vind ik dat er behoorlijk wat recensies over te vinden zijn en dat je van tevoren ongeveer weet wat je koopt. Dat vond ik met de Jiayu toch wat lastiger om te beoordelen. Hetzelfde geldt voor de Elephone, die ik eigenlijk best graag wilde hebben maar de wachttijd is me net iets te lang en daarbij weet je ook niet precies wat je koopt. Al krijgen veel Elephones goede recensies, alleen lang niet allemaal.

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 14:43
De P7 is gewoon een safe-bet wat betreft kwaliteit. Je weet gewoon dat je een goed toestel in handen krijgt, wat betreft bouwkwaliteit, geluidskwaliteit en software. Dat zijn toch voor mij erg belangrijke eigenschappen in de tijden van gigantische innoverende Chinese modellen met de laatste en beste specificaties. Ik weet zeker dat de Huawei voldoet. Wat heb je verder gevonden over de camera van dit toestel, ik heb niet specifiek het idee dat deze telefoon heel erg draait om de camera? Vond je hem 'goed' genoeg van wat je vond online?

Verwijderd

Topicstarter
Pffff, de camera van de G7 is superslecht! Ik snap niet hoe dat kan, want de camera samples die ik heb gezien zagen er goed uit. Maar binnenshuis is de kwaliteit echt waardeloos, eigenlijk zo slecht dat je er niets aan hebt.
Maar even kijken of ik dat kan accepteren, anders gaat hij retour denk ik.

Ah sorry, ik lees nu net pas je reactie. Nouja, ik heb het hierboven al gezegd geloof ik. Camera samples zagen er, zowel binnen- als buitenshuis prima uit. Maar ik had gisteravond een feestje en daar heb ik geen foto's gemaakt omdat de kwaliteit zo miserabel was.
Check dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-TSLHCBYH-D.jpg

Overigens is de accu wel redelijk, maar ook niet zo denderend als in sommige reviews beweerd wordt. Aan het eind van de dag is er denk ik nog zo'n 50% batterij over en dan ben ik echt niet heel intensief met mijn toestel in de weer geweest.

Verder is het wel een fijn toestel omdat hij lekker in de hand ligt, maar toch groot is. Typen gaat heel gemakkelijk. Maar ik had van camera en accu meer verwacht.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2015 11:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kun je een toestel eigenlijk terugsturen? Via internet geldt toch niet goed geld terug? Geldt dat ook voor toestellen die al in gebruik geweest zijn?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Over dit onderwerp staat het internet vol.

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en ik heb net gezien dat ik het toestel binnen 30 dagen terug mag sturen, mits het niet beschadigd is maar dat gaat niet gebeuren.

• DeRooney
  • Nu online
Dan gelijk doen zou ik zeggen en die p7 via Hollandsnieuwe bestellen. De P serie is toch beter dan de G serie van huawei (toch?) en voor het geld waar je hem voor kunt kopen via Hollandsnieuwe denk ik dat de prijs zo ongeveer gelijk zal zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik woon niet in Nederland hè. Ben er deze week wel eventjes, maar een abonnement kan ik niet afsluiten en gebruik ik ook niet. Is die 170 euro incl gebruikerskosten?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:29
Of koop een huawei honor 4x.
Goede camera, grote accu.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Als je doelt op Nokia HERE, dat is voor iedereen gratis :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:45:
Pffff, de camera van de G7 is superslecht! Ik snap niet hoe dat kan, want de camera samples die ik heb gezien zagen er goed uit. Maar binnenshuis is de kwaliteit echt waardeloos, eigenlijk zo slecht dat je er niets aan hebt.
Maar even kijken of ik dat kan accepteren, anders gaat hij retour denk ik.

Ah sorry, ik lees nu net pas je reactie. Nouja, ik heb het hierboven al gezegd geloof ik. Camera samples zagen er, zowel binnen- als buitenshuis prima uit. Maar ik had gisteravond een feestje en daar heb ik geen foto's gemaakt omdat de kwaliteit zo miserabel was.
Check dit:

[afbeelding]

Overigens is de accu wel redelijk, maar ook niet zo denderend als in sommige reviews beweerd wordt. Aan het eind van de dag is er denk ik nog zo'n 50% batterij over en dan ben ik echt niet heel intensief met mijn toestel in de weer geweest.

Verder is het wel een fijn toestel omdat hij lekker in de hand ligt, maar toch groot is. Typen gaat heel gemakkelijk. Maar ik had van camera en accu meer verwacht.
Wat verwacht je met vol tegenlicht. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het toestel nu een paar dagen en ik begin hem toch fijn te vinden. De foto's zijn toch zo slecht niet, binnen is de kwaliteit inderdaad niet zo goed, maar over het algemeen kan ik toch wel leuke foto's maken ermee. En hij is lekker snel, veel sneller dan mijn moto g. Ook over de accu ben ik tevreden. Natuurlijk leg ik hem toch iedere avond aan de lader, maar het is tijdens een lange reis bijvoorbeeld wel fijn dat ik me over de batterij geen zorgen hoef te maken.

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
arjoderoon schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:09:
de p7 kan je, als je hollandsnieuwe klant bent, nu voor 172,- krijgen. Net boven je budget.

is op basis van: 192,- prijs + 30,00 afleveringskosten. - 50,- cashback via huawei.
Ik ken iemand met een hollandsnieuwe abonnement, maar wil geen nieuw abonnement afsluiten. Kan je dan ook van die actie profiteren zonder een nieuw abonnement?

• DeRooney
  • Nu online
pieterbas99 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Ik ken iemand met een hollandsnieuwe abonnement, maar wil geen nieuw abonnement afsluiten. Kan je dan ook van die actie profiteren zonder een nieuw abonnement?
ja. Hollandsnieuwe verkoopt geen combi's. Alles wat je eigenlijk ziet bij hollandsnieuwe is een losse telefoon en een losse sim only.

Kijk maar eens op de website van hollandsnieuwe. als je daar de P7 als toestel kiest dan krijg je een pagina met keuze mogelijkheden voor het abonnement. Maar welk abonnement, of welke optie je ook kiest: de prijs van het toestel blijft 192,-. Het is gewoon 192,- voor een toestel, getoond met een mogelijk sim only abonnement.

wij hebben ook enkel een los toestel besteld en geen abonnement.

je moet overigens wel echt het imei nummer uit je doos van de p7 knippen. als je dat niet doet, krijg je de 50,- cashback niet en krijg je een email met het verzoek om dit te doen.

• pieterbas99
arjoderoon schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:19:
[...]

ja. Hollandsnieuwe verkoopt geen combi's. Alles wat je eigenlijk ziet bij hollandsnieuwe is een losse telefoon en een losse sim only.

Kijk maar eens op de website van hollandsnieuwe. als je daar de P7 als toestel kiest dan krijg je een pagina met keuze mogelijkheden voor het abonnement. Maar welk abonnement, of welke optie je ook kiest: de prijs van het toestel blijft 192,-. Het is gewoon 192,- voor een toestel, getoond met een mogelijk sim only abonnement.

wij hebben ook enkel een los toestel besteld en geen abonnement.

je moet overigens wel echt het imei nummer uit je doos van de p7 knippen. als je dat niet doet, krijg je de 50,- cashback niet en krijg je een email met het verzoek om dit te doen.
Maar kan ik het dan ook zonder die sim only bestellen? Want als ik op de p7 druk kom ik automatisch op de pagina voor samenstellen van abonnement terecht. Wat moet ik doen om alleen de telefoon te kopen?

• DeRooney
  • Nu online
Die persoon die je kent moet je even aan zijn haren naar een computer slepen. Vervolgens moet hij inloggen op zijn "mijn hollandsnieuwe". Dan kom je op de inlog pagina en zie je het mobiele nummer staan in het blauw. Op die pagina staan een aantal knoppen en onderaan de pagina staat "een toestel kopen?" En rechts daarvan zit een knop die je naar de pagina met toestellen stuurt. Daar kan je alleen komen als je ingelogd bent op mijn hollandsnieuwe.
Selecteer daar de p7 en rond het proces af. Binnen een aantal dagen ontvang je (die persoon die jij kent) het toestel thuis.

Edit:
grappig overigens: hollandsnieuwe biedt via die pagina zowel de G7 als de P7 aan. Maar de G7 is toch een stuk duurder zie ik net. Dat zal dan enkel vanwege het 5,5" scherm zijn waar de P7 een 5" scherm heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door DeRooney op 07-05-2015 21:57 ]

• pieterbas99
Ah zo, dit lukt wel, dankjewel!

[ Voor 32% gewijzigd door pieterbas99 op 07-05-2015 21:53 ]

Pagina: 1