Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows 7 group policy, user alleen recht op restart geven?

Pagina: 1
Acties:

• Diemux
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 28-04-2015
Wie weet een oplossing voor het volgende; ik ben bezig een PCtje te bouwen die 24/7 aan moet staan en niet door een van de gebruikers uit gezet mag worden. Alleen restart zou beschikbaar moeten zijn.

Ik ben bekend met de policy editor van Windows 7 maar die geeft alleen de mogelijkheid om shutdown en restart/sleep compleet weg te halen. Probleem is dat dan "log off" en "switch user" blijven staan, dit moet ook niet.

Dus eigenlijk alleen restart moet mogelijk zijn.

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Je hebt uiteraard al gegoogeld op "remove log-off from shutdown menu windows 7", waar liep je tegenaan met de gevonden oplossingen?
En hetzelfde voor switch user uiteraard..

Misery and hate will kill us all.

• Squ1zZy
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

"Security should be baked in, not sprayed on!"

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mandatory local profile aanmaken; gehele start-menu leegmaken en een custom commando erin plakken die onder water kiest voor
code:
1
shutdown /f /r /t 0

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True