Hallo mensen van Tweakers, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn macbook pro is nu 5 jaar oud en het wordt tijd voor een upgrade, hij is langzaam kapot aan het gaan. Ik wil met mijn nieuwe systeem graag kunnen gamen maar ook mijn school opdrachten op kunnen doen.
Afgelopen 6 jaar ben ik alleen op console gaan spelen, maar wil nu met deze systeem overstappen op PC. Mijn enige wensen zijn dat mijn pc evengoed graphics laat zien als de Xbox One en PS4.
Mijn budget is 600EU max. exc verzendkosten. Ik ga kijken op de Vraag & Aanbod pagina voor tweedehandse artikelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen maar ik wil ook mijn werk erop kunnen doen met software zoals Word, Photoshop, Indesign en Illustrator. Games die ik wil gaan spelen zijn CSS:GO, GTA5, Fifa
Wat mag het systeem gaan kosten?
600EU max, ik heb er lang voor gespaard en dat is het maximale wat ik kan uitgeven exc verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een flatscreen Samsung HD tv die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn enige wensen zijn dat mijn pc evengoed graphics laat zien als de Xbox One en PS4.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag dat mijn computer upgradable is voor in de toekomst. een SSD schijf heb ik nog niet nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik, maakt niet uit.
Ga je overklokken?
nee ik wil niet gaan overklokken
Ik heb hier een paar weken zitten browsen om te kijken welke systemen er allemaal langs kwamen. Dit is mijn eerste pc die ik in elkaar ga zetten, dus heb ik niet veel ervaring.
Sooo guys, what do you think?
Kopie van Windows 8 heb ik wel tot mijn beschikking.
Thanks for reading!!
Afgelopen 6 jaar ben ik alleen op console gaan spelen, maar wil nu met deze systeem overstappen op PC. Mijn enige wensen zijn dat mijn pc evengoed graphics laat zien als de Xbox One en PS4.
Mijn budget is 600EU max. exc verzendkosten. Ik ga kijken op de Vraag & Aanbod pagina voor tweedehandse artikelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen maar ik wil ook mijn werk erop kunnen doen met software zoals Word, Photoshop, Indesign en Illustrator. Games die ik wil gaan spelen zijn CSS:GO, GTA5, Fifa
Wat mag het systeem gaan kosten?
600EU max, ik heb er lang voor gespaard en dat is het maximale wat ik kan uitgeven exc verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een flatscreen Samsung HD tv die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn enige wensen zijn dat mijn pc evengoed graphics laat zien als de Xbox One en PS4.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag dat mijn computer upgradable is voor in de toekomst. een SSD schijf heb ik nog niet nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik, maakt niet uit.
Ga je overklokken?
nee ik wil niet gaan overklokken
Ik heb hier een paar weken zitten browsen om te kijken welke systemen er allemaal langs kwamen. Dit is mijn eerste pc die ik in elkaar ga zetten, dus heb ik niet veel ervaring.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock H97 Anniversary | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Antec VSK-3000E | € 19,51 | € 19,51 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,80 | |
Sooo guys, what do you think?
Thanks for reading!!