Skylanders vervuilt game sectie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Titel says it all.

Je kunt tegenwoordig niet filteren op enkel games, omdat je altijd 100 van die *#&% Skylanders ertussen krijgt. Waarom worden deze niet onder accessoires geschaard? Het zijn geen games, dus de gekozen categorie klopt sowieso niet.

Voorbeeld van wat ik bedoel:
http://tweakers.net/categ...guS8xRsopWMrO0MFCKra2tBQA

Fifa 14 (€9,99) wordt bijvoorbeeld omringt door ten minste tien van die poppetjes. Het is voor mij redelijk onoverzichtelijk op die manier.

Oplossing: De tientallen poppetjes lekker ergens bij accessoires neergooien, zodat de categorie games blijft waar het voor bedoeld is. :>

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
"Kids" uitschakelen in het filter links?

[ Voor 33% gewijzigd door Molybdenum op 21-04-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Als je daarmee de leeftijdscategorie bedoelt? Je kunt inderdaad of leeftijd filteren, maar dan mis ik ook andere games die gewoon voor ALLE leeftijden zijn denk ik?

Het kijkt nu gewoon niet prettig. Het zijn feitelijk ook geen games, het zijn poppetjes, accessoires. Veel andere webshops sorteren deze (rommel) ook in hun shop onder de noemer 'games', waardoor de echte games ondergesneeuwd worden. Het zou niet erg zijn als er drie modellen van waren, maar het gaat om tientallen van die figuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wellicht handig als er bij trefwoord "-skylanders" kon worden gebruikt (dus dat alle gevonden items die "skylanders" in hun naam hebben niet worden getoond)

Edit: of een "wel/geen" button bij de categorie "Series"?

[ Voor 16% gewijzigd door Magic6399 op 21-04-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo'n Skylander unlockt content in de game. Het is dus niet zomaar een dom beeldje, het is een soort van DLC, maar dan fysiek. Het is dus net zo min een accessoire als dat het een game is, lijkt me.

Deze post is gemaakt als user, niet als crewlid. Ik heb niks te zeggen over de PW.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
Is het dan niet sowieso handing om alle expansions/ game specifieke accesoires in een subcatogorie onder een game/console te linken?

Dan ben je gelijk klaar met alle skylander amiibo en disney dingen?

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:02

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het is ooit besloten dat de sectie Games een logische plek was, maar niemand weet zich meer de reden te herinneren :p Degene die het wel misschien zou weten is inmiddels al naar huis, dus we wachten even zijn respons af en gaan dan opnieuw in overleg. Het klopt wat NMe zegt, dat dit een soort van fysieke DLC is en dus gekoppeld aan de game. In dat licht zou je (bijvoorbeeld) de Sims DLC ook daar weg moeten laten. Anyway, we gaan overleggen, we komen erop terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
coredalae schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:05:
Is het dan niet sowieso handing om alle expansions/ game specifieke accesoires in een subcatogorie onder een game/console te linken?

Dan ben je gelijk klaar met alle skylander amiibo en disney dingen?
Dit lijkt me inderdaad de meest handige en meest logische optie indien mogelijk. Een aparte knop voor alle DLC, zowel fysiek als digitaal zou het 'probleem' al wegnemen denk ik.

@Glaanie, bedankt voor het snelle oppakken. Het valt me al een tijdje op, en zag de Feedback sectie dus dacht 'why not?'. Ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken, alhoewel ik me kan voorstellen dat ik niet de enige ben die niet zit te wachten op al die Skylander / amiibo / Disney poppetjes tussen de echte 'full' games in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:52

Mooijekind

Manager Product Content
Het is precies zoals NMe aangeeft. Het is niet zomaar een dom action figure poppetje wat niets doet maar een toevoeging aan de game in de vorm van een character.
De Skylanders kun je ook samen combineren tot een uniek character waar mee te spelen valt in de game.

Dit hoort dus prima thuis tussen de games en juist niet bij accessoires. De DLC van andere games staan hier ook gewoon bij en ook dat verwacht ik daar te vinden.

Subcategorieen werken we al een tijd niet mee dus dat is geen optie.
Enige waar we naar kunnen kijken is om een filter te maken met Stand-alone of Uitbreiding om hier toch op te kunnen filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de waarde van deze poppetjes echt inmens groot en bijzonder is inderdaad. Je kunt de prachtige figuren zo inladen in de game en zie daar, een extra poppetje voor je spelletje. De techniek van tegenwoordig he! ;)

Toch zijn het geen games, maar is het DLC zoals eerder aangegeven. Ik heb geen idee of ik de enige ben die het opvalt, maar het gaat vooral om de hoeveelheid van deze specifieke Skylander-reeks. En voor niet-Skylander fans (ja, ze bestaan), vullen deze tientallen figuren de game sectie. Ik zie ze altijd terug komen, terwijl ik er niet naar zoek. Zonder enige functie om ze eruit te filteren, vind ik het persoonlijk erg rommelig ogen omdat de games die er voor mij (en zeg 98% van de andere budgetgamers) wel toe doen, ondergesneeuwd worden en dan met name in het lagere prijssegment.

Een simpel voorbeeldje is zoeken in de PW naar Xbox One games onder de 20 euro. Inclusief de zeer speciale en bijzonder mooie poppetjes 57 resultaten, zonder maakt 27 resultaten. Dat scheelt dus al de helft bij een category search. Ik denk tevens dat de fans van dit soort figuren zelf wel zoeken op Skylanders, in plaats van op categorie te gaan zoeken.

Maargoed, als ik natuurlijk de enige ben die de onhandigheid hiervan inziet, dan zegt dat misschien meer over mijzelf :).

Pagina: 1