Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil niet gamen op de PC, maar voornamelijk films kijken en surfen/mailen/tekstverwerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet rond de €450 kosten, maar mag een beetje plus en min. Dit mag excl. verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil de PC aansluiten op mijn televisie, want die gebruik ik voor zowel monitor als televisie. Verder heb ik randapparatuur zoals toetsenbord en muis gewoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik las een stukje over de betrouwbaarheid van WD ten opzichte van Seagate, dus mijn voorkeur gaat uit naar WD. Verder kan het me weinig uitmaken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag wel een beetje geluid maken, maar het liefst niet teveel.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik wil niet gamen op de PC, maar voornamelijk films kijken en surfen/mailen/tekstverwerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet rond de €450 kosten, maar mag een beetje plus en min. Dit mag excl. verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil de PC aansluiten op mijn televisie, want die gebruik ik voor zowel monitor als televisie. Verder heb ik randapparatuur zoals toetsenbord en muis gewoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 450W | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 506,80 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik las een stukje over de betrouwbaarheid van WD ten opzichte van Seagate, dus mijn voorkeur gaat uit naar WD. Verder kan het me weinig uitmaken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag wel een beetje geluid maken, maar het liefst niet teveel.
Ga je overklokken?
Nee.