After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Das een beetje alsof je aan de CIA vraagt waarover ze geheimen hebben, maar vervolgens de details van die geheimen niet wilt weten
[ Voor 41% gewijzigd door The Eagle op 21-04-2015 19:53 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Maar ik zou ingelogd wel willen kunnen zien welk subforum zonder inlog beschikbaar is.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik snap je niet, maar een sterretje achter de naam van elk subforum (en dan onderaan de pagina dat het sterretje betekent dat...) lijkt me goed genoeg!BtM909 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:28:
Is het een idee om een tooltip (title) toe te voegen voor niet openbare subfora?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Een sterretje zegt natuurlijk ook niks.Frozen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:00:
[...]
Ik snap je niet, maar een sterretje achter de naam van elk subforum (en dan onderaan de pagina dat het sterretje betekent dat...) lijkt me goed genoeg!
Ik bedoelde met een tooltip / title bijvoorbeeld dit:
Tweakers Huiskamer
Wat de daadwerkelijke inhoud wordt, maakt mij uiteraard niet uit.
Nee, maar er zijn in het verleden (en binnenkort weer) shuffles geweest waardoor besloten fora niet zo besloten meer waren (in de vorm van nieuwe). Dan is het toch handig om dat te vermelden?Hero of Time schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:46:
Er zijn maar een paar fora die niet publiekelijk toegankelijk zijn. Te weten TL, HK, Aboneeforum, A61 en de crew delen. Welke markering heb je nodig om deze 4 (voor normale gebruikers) te onthouden? Zo moeilijk is 't toch niet? Het is geen hele waslijst die je moet onthouden die over 't hele forum verspreid staan.
[ Voor 37% gewijzigd door BtM909 op 22-04-2015 10:24 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tooltip werkt zo rot op een touchscreenBtM909 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:22:
[...]
Een sterretje zegt natuurlijk ook niks.
Ik bedoelde met een tooltip / title bijvoorbeeld dit:
Tweakers Huiskamer
Wat de daadwerkelijke inhoud wordt, maakt mij uiteraard niet uit.
[...]
Nee, maar er zijn in het verleden (en binnenkort weer) shuffles geweest waardoor besloten fora niet zo besloten meer waren (in de vorm van nieuwe). Dan is het toch handig om dat te vermelden?
Maar inderdaad. Het zou van mij ook wel iets duidelijker mogen, zeker in het geval van aliasen. Dat was gewoon te onduidelijk..
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Het probleem lijkt me niet zozeer het onthouden maar het feit dat het sowieso al niet erg duidelijk is voor de gebruiker welke forums open en besloten zijn? Een simpele fix lijkt me een variant van het forumicoon met bijvoorbeeld een geopend slotje erin voor besloten forum waar je toegang tot hebt.Hero of Time schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:46:
Er zijn maar een paar fora die niet publiekelijk toegankelijk zijn. Te weten TL, HK, Aboneeforum, A61 en de crew delen. Welke markering heb je nodig om deze 4 (voor normale gebruikers) te onthouden? Zo moeilijk is 't toch niet? Het is geen hele waslijst die je moet onthouden die over 't hele forum verspreid staan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
->Hero of Time schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:46:
With ^Femme schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:33:
[...]
Het probleem lijkt me niet zozeer het onthouden maar het feit dat het sowieso al niet erg duidelijk is voor de gebruiker welke forums open en besloten zijn? Een simpele fix lijkt me een variant van het forumicoon met bijvoorbeeld een geopend slotje erin voor besloten forum waar je toegang tot hebt.
Oscar Wilde
[ Voor 36% gewijzigd door crisp op 22-04-2015 12:19 ]
Intentionally left blank
Niet op een iPhone
Maar ik wilde voorkomen dat we een extra icoon erbij kregen; het voorstel van Femme is perfect