Toon posts:

Draadloos netwerk voor laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een netwerkkaart voor een laptop waarmee je draadloos met het netwerk in verbinding staat?

Ik weet wel dat het voor de pc bestaat. Ik heb lopen zoeken maar ik kwam het niet tegen voor de laptop :(

Iemand misschien?

Verwijderd

Daar zijn gewoon PCMCIA kaartjes voor ja..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Orinoco heeft die kaartjes (zijn van Lucent), zie ook www.wavelan.com

Virussen? Scan ze hier!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Diamond had een kitje dat Homefree heette. Ik weet niet of het nog bestaat...

Sitecom heeft nog steeds een kitje er voor... Dat heet gewoon de Sitecom Wireles Home Network kit. Kijk maar in de pricewatch http://www.tweakers.net/pricewatch/14236
De specs van dat kitje staan op http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=205
Sitecom heeft nog meer draadloos netwerk apparatuur. Moet je maar even op www.sitecom.nl kijken.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 14:21

xshredx

Op zaterdag 16 juni 2001 19:53 schreef Asmodai het volgende:
Bestaat er een netwerkkaart voor een laptop waarmee je draadloos met het netwerk in verbinding staat?

Ik weet wel dat het voor de pc bestaat. Ik heb lopen zoeken maar ik kwam het niet tegen voor de laptop :(

Iemand misschien?
het is zelfs zo dat meestal als je draadloos netwerkt op een pc, dit dan een laptop kaartje betreft in een adapter, die je dan in een pci slot inplugt.
zo hebben wij thuis elsa airlancer kaartjes voor in de twee laptops, en dat zijn dezelfde kaartjes als in de pc's, gewoon zitten die in een adapter in de pc geplugd.
je zult dus ver moeten zoeken om Geen draadloos netwerkkaartje te vinden voor een laptop ;)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

DELL heeft tegenwoordig ook laptops waar STANDAARD een draadloze netwerkadapter inzit...

Maar wil je je eigen lappie geschikt maken, dan kom je inderdaad uit op een PCMCIA-netwerkkaartje....
Het nadeel van die dingen is dat ze een stukkie buiten je computer uitsteken.
Ook dynalink heeft die gevallen.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
me broer heeft zo'n sitecom kitje, alleen die pci adapter werkt niet met nt4 (server) maar hij is nog bezig een 75 gb schijf op z'n amd k6 2 werkend te krijgen

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 19:53 schreef Asmodai het volgende:

Iemand misschien?
die zijn er: Diamond Homefree.
Vanaf F550,- dacht ik. is een PCMCIA-kaart en een netwerkkaart. Wel maar 10mbit, maar om alleen te internetten is dat snel zat :)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb zoiets gezien van UNEX volgens mij, kijk eens op Norrod.nl daar staat ook zoiets.

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
He harstikke bedankt voor de reacties!!!! :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff snel gisteren op mn werk zei iemand dat er ook nog een andere manier bestaat voor een wireless netwerk:
Een klein apparaatje in je hubje stoppen en ook een klein apparaatje aansluiten op je netwerkkaart in je laptop.

Dat zou eigenlijk wel handig zijn anders zou ik 2 netwerkkaarten in mn laptop hebben.

Weet iemand hier meer van?
Owja hij zei dat hij het op T.net had gelezen, ik heb gezocht in de search maar ik vond nix :(

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 11:42 schreef Asmodai het volgende:
Nog ff snel gisteren op mn werk zei iemand dat er ook nog een andere manier bestaat voor een wireless netwerk:
Een klein apparaatje in je hubje stoppen en ook een klein apparaatje aansluiten op je netwerkkaart in je laptop.

Dat zou eigenlijk wel handig zijn anders zou ik 2 netwerkkaarten in mn laptop hebben.

Weet iemand hier meer van?
Owja hij zei dat hij het op T.net had gelezen, ik heb gezocht in de search maar ik vond nix :(
daar weet ik niets van. ook nooit iets van gehoord. Zoiets zou wel makkelijk zijn! Als zoiets er is, en niet te duur dan koop ik dat ook voor m'n laptop.

vergist ie zich niet in dat draadloze netwerk van Sitecom? www.sitecom.nl

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 20:05 schreef E-Vix het volgende:
Diamond had een kitje dat Homefree heette. Ik weet niet of het nog bestaat...

Sitecom heeft nog steeds een kitje er voor... Dat heet gewoon de Sitecom Wireles Home Network kit. Kijk maar in de pricewatch http://www.tweakers.net/pricewatch/14236
De specs van dat kitje staan op http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=205
Sitecom heeft nog meer draadloos netwerk apparatuur. Moet je maar even op www.sitecom.nl kijken.
Tja dat Sitecom setje...

Ik heb het hier gehad, 1 Mbit en als de twee kastjes 2 meter van elkaar af stonden had ik al een signaal verlies van meer dan 50%

Echt een aanrader dus...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op zondag 17 juni 2001 11:46 schreef nevyn het volgende:

[..]

Tja dat Sitecom setje...

Ik heb het hier gehad, 1 Mbit en als de twee kastjes 2 meter van elkaar af stonden had ik al een signaal verlies van meer dan 50%

Echt een aanrader dus...
Ze zijn overigens 11 Mbit, en niet maar 1 Mbit...
Maar misschien dat je ergens een apparaat had staan dat stoort? Ik heb weleens met van die draadloze netwerkkitjes gespeeld, en tot nu toe werkten die dingen altijd perfect... 20 / 30 meter was geen enkel probleem...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1