Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Outlook 2010] Scheduled automatisch antwoorden, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Crazy-Al
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:50
Goedemiddag,

Achtergrondinformatie:
Ik werk als receptionist (Je moet wat als student...) voor een groot pand waar meerdere bedrijven werken. Als communicatie tussen bedrijven, facilitair en andere zaken zijn wij een vast aanspreekpunt en gebeurt dit voornamelijk via de mail.

Sinds ik er zit heb ik veel acties geautomatiseerd qua standaard e-mailverwerking (post, bezoekers e.d.) zodat mijn minder IT vaardige collega's kunnen dubbelklikken, contactpersoon invoeren en klaar. Sinds ik hier zit is men daar zeer blij mee en gaat het werk een stuk soepeler.

Nu het probleem/vraagstelling:
Er is besloten dat wij van een gedeeld lokaal account tussen alle receptiemedewerkers overgaan naar iedereen een persoonlijk account en toegang tot een gedeelde mailbox. Dit omdat collega's van de avonddienst, die geen computertoegang nodig hebben, regelmatig wat onprofessionele dingen deden op het internet (Films, spelletjes oid).
Om mijn oudere, minder IT vaardige collega's met de overgang te helpen zijn we bezig met het verder automatiseren. Één van de dingen die op mijn bordje is gelegd tijdens de werknemersvergadering is een algemeen automatisch antwoord te geven van "Wij zijn van XX tot XX bereikbaar" en dit buiten de werkuren te plannen. Alleen kan ik dit niet geagendeerd binnen de opties.

Ik heb reeds mijn werkuren/dagen aangegeven binnen de outlook agenda van XX tot XX op Ma t/m Vr. Kan ik hier nog iets mee koppelen?