Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gaming, waarbij ik wel mik op de nieuwere games met wat hogere settings. Maar het systeem zal ook worden gebruikt voor wat webdesign (Photoshop) en standaard Microsoft Office zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik op max. 750,- totaal, inclusief verzendkosten. Assemblage zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog wel een HDD liggen, verder zijn mijn muis, toetsenbord en headset al present.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem, incl. GPU en monitor. Betreft de GPU wil ik een tweedehands HD7950 3GB aanschaffen t.w.v. € 100,-. Verder zat ik de kijken naar onderstaand lijstje. Ik zat qua monitor nog wel te twijfelen. Moet ik gaan voor de Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart of geld besparen met de BenQ VW2245Z Zwart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sterkte voorkeur voor Intel CPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijk stil systeem zou mooi zijn, maar geen must.
Ga je overklokken?
Ik was niet van plan over te klokken, maar wellicht dat ik hier naar ga kijken als dat volgens jullie interessant kan zijn.
Het systeem zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gaming, waarbij ik wel mik op de nieuwere games met wat hogere settings. Maar het systeem zal ook worden gebruikt voor wat webdesign (Photoshop) en standaard Microsoft Office zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik op max. 750,- totaal, inclusief verzendkosten. Assemblage zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog wel een HDD liggen, verder zijn mijn muis, toetsenbord en headset al present.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem, incl. GPU en monitor. Betreft de GPU wil ik een tweedehands HD7950 3GB aanschaffen t.w.v. € 100,-. Verder zat ik de kijken naar onderstaand lijstje. Ik zat qua monitor nog wel te twijfelen. Moet ik gaan voor de Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart of geld besparen met de BenQ VW2245Z Zwart?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,75 | € 62,75 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart | € 182,99 | € 182,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 44,65 | € 44,65 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 658,79 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sterkte voorkeur voor Intel CPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijk stil systeem zou mooi zijn, maar geen must.
Ga je overklokken?
Ik was niet van plan over te klokken, maar wellicht dat ik hier naar ga kijken als dat volgens jullie interessant kan zijn.
Nee, ik ben géén Belg!