Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WiFi laptopkaart vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Rob-T6
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21:55
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe netwerkkaart voor in mijn laptop. De laatste tijd valt namelijk constant de verbinding weg.
Ook wil ik naar de toekomst naar de 5 Ghz band kunnen met het ontvangst.
De laptop zelf voldoet nog prima aan de eisen die ik heb, dus in het geheel vervangen is een beetje zonde ;)

Wat is je budget?
Niet te gek maken, maar een Wi-Fi kaart kan je de kop niet kosten

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk en type heb ik geen voorkeur, moet gewoon degelijk zijn :)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De kaart is bedoeld voor in mijn laptop, een Toshiba Satellite P870-11N

• MacPoedel
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:53
Veel beter dan deze kun je niet krijgen en duur is die ook niet. Zou probleemloos moeten werken met je laptop.

pricewatch: Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth

• Rob-T6
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21:55
Naar die zat ik inderdaad ook te kijken, alleen ik ben huiverig voor de driver problemen die er mee bekend zijn.Mijn laptop is nl. niet een van de meest gangbare.

Nu zijn er ook niet echt alternatieven voor handen heb ik het idee, maar vandaar de vraag.

• Brandonvds
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:24
In windows 7 heb ik aardig wat driver problemen ondervonden met deze kaart, met bsod etc.
Een driver van 10 versies eerder had het uiteindelijk opgelost.
Later tog maar weer win 8 erop gezet en had daarmee totaal geen driver problemen.
Verder is het een erg goede netwerkkaart en zoals macpoedel al zegt beter ga je niet krijgen voor die prijs

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:32
http://www.replacedirect.nl/

vind je wifi kaart van je laptop aan de hand van eventueel de handleiding. productnummer noteren. en met replace direct bellen. heb je morgen nog een andere in huis.

Loki Gaming Mmo pvp channel

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True