[PC] Ghost Recon: Future Soldier

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Mensen die hem hebben en eens co-op willen doen? Ik heb hem pas gekocht in de ubishop (waar er nu enorme sales zijn, moet hem dus nog installeren), en omdat er hier nog geen topic van was, dacht ik dan maar eentje te openen. Er is trouwens een systeem waarbij je Uplay units kunt omzetten in een -20% coupon, al weet ik niet of die voor alles werkt.

http://shop.ubi.com/store...ier_-_Deluxe_Edition.html

Net als met SC: Blacklist ziet het er een enorme leuke game uit om co-op te doen. De video die me over de streep trok was eigenlijk deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Phantom
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-06-2024
Co-op is inderdaad best vet in GR:FS. Heb het zelf ook wel eens gespeeld met vrienden op pc en op ps4. Soms wel eens last van lag met deze game. Maar dat is dan ook het enige nadeel. De community achter deze game is wel een beetje dood op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Dark Phantom schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:19:
Co-op is inderdaad best vet in GR:FS. Heb het zelf ook wel eens gespeeld met vrienden op pc en op ps4. Soms wel eens last van lag met deze game. Maar dat is dan ook het enige nadeel. De community achter deze game is wel een beetje dood op dit moment.
toevallig nog zin om eens te herspelen? of een paar van je vrienden? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Phantom
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-06-2024
Nou, ik ga toevallig morgen mijn allereerste desktop bouwen, na anderhalfjaar op laptop gespeeld te hebben, dus ik ga GR:FS er sowieso ook nog op zetten om mijn nieuwe hardware te benchmarken haha. Lijkt me wel lachen om dan co-op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Heb toch al 1 persoon op mijn steamlijst gevonden die het heeft, al moet hij het ook nog installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Nu ook een tweede persoon die heeft toegezegd. Dus nog 1 plaatsje open

@Dark Phantom: laat iets weten als je nog geintresseerd bent.

Geldt ook voor anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Sorry voor de bump, maar gewoon om te laten weten dat er nog altijd een plaats open is, en dat Dark Phantom een idioot is die blijkbaar niet weet hoe je op PM's moet antwoorden en direct mensen blokkeert als ze een steamverzoek sturen (dan moet je je profiel ook niet als homepage zetten)

Echt, sommige mensen hebben geen fatsoen meer. Ik heb het al genoeg gezien dat mensen gaan van "ja, ik wil graag meespelen, co-op/dit doen", en dan bollen ze het af zonder ooit nog iets te laten horen of zelfs maar een reden te geven

[ Voor 29% gewijzigd door AntiChrist7 op 05-05-2015 19:58 ]

Pagina: 1