Ik wil voor het spel WarThunder mijn spel kunnen opnemen, ik heb fraps aangeschaft omdat het een goed en simpel programma is. (ik ben nog niet heel bekend met andere programma's)
Met mijn huidige hardware kan ik de game op Maximaal spelen met goeie FPS, helaas als ik ga recorden moet ik moet graphics settings omlaag gooien, en dan nog vind ik dat mijn game nog steeds niet fijn loopt. Ik wil absoluut niet alles op low gaan zetten, dus ik ga kijken wat mijn oplossingen kunnen zijn qua hardware.
Ik kan het in crossfire zetten als ik een de exacte videokaart nog een keer kan kopen (2e hands) maar ik ben bang dat mijn voeding dat niet trekt? Heb het proberen op te zoeken, maar als ik zo kijk ga ik dat net niet redden. Dan zou ik een voeding en videokaart moeten kopen.
Of ik kan mijn huidige videokaart verkopen en een nieuwe betere kopen?
Het kan ook zijn dat ik hier de plank mis sla dat ik een betere processor of geheugen nodig ben ?
Dit alles draait op windows 7, heb onlangs alle drivers geupdate.
dit is mijn huidige pc:
Met mijn huidige hardware kan ik de game op Maximaal spelen met goeie FPS, helaas als ik ga recorden moet ik moet graphics settings omlaag gooien, en dan nog vind ik dat mijn game nog steeds niet fijn loopt. Ik wil absoluut niet alles op low gaan zetten, dus ik ga kijken wat mijn oplossingen kunnen zijn qua hardware.
Ik kan het in crossfire zetten als ik een de exacte videokaart nog een keer kan kopen (2e hands) maar ik ben bang dat mijn voeding dat niet trekt? Heb het proberen op te zoeken, maar als ik zo kijk ga ik dat net niet redden. Dan zou ik een voeding en videokaart moeten kopen.
Of ik kan mijn huidige videokaart verkopen en een nieuwe betere kopen?
Het kan ook zijn dat ik hier de plank mis sla dat ik een betere processor of geheugen nodig ben ?
Dit alles draait op windows 7, heb onlangs alle drivers geupdate.
dit is mijn huidige pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 248,88 | € 248,88 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 299,95 | € 299,95 |
| 1 | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Dell P2414H | € 196,95 | € 196,95 |
| 1 | Corsair Bracket van 2,5 naar 3,5 inch | € 3,44 | € 3,44 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Steelseries Qck | € 9,95 | € 9,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Cooler Master VS V550S | € 81,07 | € 81,07 |