Opvolger mx518/g400 (of iets wat er op lijkt)

Pagina: 1
Acties:

• Fappppp
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-03-2023
Hallo,

Ik ben sinds kort weer begonnen met gamen en wil graag een fatsoenlijke game muis aanschaffen.
Jaren geleden speelde ik met de MX518, geweldige muis. Ik kwam er al gauw achter dat die niet meer te krijgen is.
Toen ben ik o.a. op tweakers een beetje gaan zoeken naar zijn opvolger en ik kwam uit bij de g400.
Die lijkt er inderdaad erg veel op qua uiterlijk maar die is naar mijn idee ook niet meer te krijgen!

Nu is mijn vraag: Welke andere muis is vergelijkbaar met de MX518 en wat zijn jullie ervaringen met die muis?

Bvd en met vriendelijke groet

Fappppp

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Fappppp schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 03:02:
Nu is mijn vraag: Welke andere muis is vergelijkbaar met de MX518 en wat zijn jullie ervaringen met die muis?
Misschien eens Foritain benaderen? Hij heeft veel goede en uitgebreide reviews van onder andere muizen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-04-2015 10:09 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:12
Ik had een G500 en dacht een goede opvolger te zien in de pricewatch: Logitech Corded Mouse M500 maar ik vind de M500 veel te smal als je een G500 (welke heel veel op de MX518 lijkt) gewend bent.

Vandaar dat ik nu ook een pricewatch: Func MS-3² heb, als dit té breed is kun je misschien nog kijken naar een pricewatch: Func MS-2.
Ik ben in ieder geval erg tevreden met de MS-3², en dat voor een nette prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door Freaky Maus op 21-04-2015 10:24 ]

Specs

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

een M500 is meer een werkmuis, een G500 is toch wel meer een game-muis, je zou de G500(s) kunnen halen, echt een Logitech body

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

voor €46 is de g400-s nog te verkrijgen. http://www.ebay.nl/itm/Lo...ain_0&hash=item19f56bb518

maar meot echt zeggen de mx518 is echt de beste muis die er bestaat! gebruik hem nu al meer dan 5 jaar. nog steeds trouw en snap niet waarom Logitech gestopt is met de productie hiervan...

ligt echt zeer goed in de hand

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

G402 lijkt wel heel anders, maar in de hand is het praktisch een klassieke Logitech als je het mij vraagt. G502 heeft een wat bredere body, op papier ook de betere sensor maar het zal een hoop magie vereisen om de verschillen in de praktijk van elkaar te kunnen onderscheiden. Beide zijn uitstekende opties voor de Logitech-liefhebber. Alternatieven zijn er ook genoeg, maar dan moet je aangeven wat je graag iets anders zou zien aan de MX518. Bijvoorbeeld of je misschien toch groter wil gaan, of juist iets kleiner, meer knoppen, etc etc.

Beide liggen overigens als demomodel bij een Media Markt of iets dergelijks om vast te houden.
Pagina: 1