Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Slaveofthewave
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-11 18:01
Chinese Smartphone onder de 150 ter vervanging van mijn doogee pixels (dg350)
De doogee was ik wat betreft scherm en snelheid blij mee, ook is ie lekker dun. Alleen de camera was teleurstellend slecht, dat is een must voor een nieuwe telefoon (redelijk goede cam). Hoeft niet perse chinees te zijn, maar denk dat je daar het meeste waar voor je geld krijgt. Heb al gelezen dat een nieuwere processor bete vooruit kan dan de mediatek ..82 enzo dus ook daarin een upgrade

voor 150 euro moet er iets leuks in china te bestellen zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor basic internetgebruik, whatsapp, fotos maken
Android ken ik dus dat het liefst, waarbij er ook kans is op updates

Bomen en het bos probleem... Maar als het ff kan geen doogee want de service is bagger

Bedankt voor het meedenken vast
_/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door Slaveofthewave op 20-04-2015 22:55 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Dan zou ik gewoon voor een Redmi 2 gaan. Denk niet dat er een telefoon tot 150 euro is, die echt gaat voldoen. Zou wel proberen de 2gb versie te vinden voor rond dat bedrag.

• Slaveofthewave
Mijn dg350 voldeed ook, behalve de camera, dus zulke hoge eisen heb ik niet?

Zal de redmi 2 eens nader inspecteren! Ziet er goed uit wat betreft looks en specs op t eerste gezicht. Voor 150e nog niet de 2gb versie gezien trouwens

• Momus
Nee klopt, die zit er wat boven inderdaad.
Probleem is dat je met veel goedkope merken, zoals Elephone en Mlais eenzelfde soort telefoon hebt als met Doogee. Veel hard- en softwareproblemen en weinig hulp van de fabrikant...

• Slaveofthewave
ja dat schiet niet op, beter paar tientjes meer uitgeven voor meer stabiliteit en minder gezeik :)

vanavond die redmi 2 met 2 gb eens bekijken
nog andere opties? of zit die op eenzame hoogte in dat segment?

• Momus
Dat ligt aan de rest van je eisen.
Schermgrootte? 4G? Welke termijn?

• Slaveofthewave
heb nog geen 4g abonnement en mis het nog niet, maar wellicht handig want dat is de toekomst denk ik. maar is geen harde eis.
niet groter dan 5". mn vriendin heeft namelijk de One+ een fantastisch apparaat, maar ik vind m te duur en te groot met 5,5"

nu heb ik full HD en dat is wel prettig, dus graag weer
belangrijkst is verder een fatsoenlijke camera
2 simkaarten hoeft niet
optie voor sd kaart is wel handig want een telefoon die snel vol zit is irritant

termijn, ergens in de komende maand bestellen

• Momus
Als het goed is moet deze over niet al te lange tijd beschikbaar komen, voldoet aan al je eisen op het oog.
Die heeft een 720P scherm, evenals de Doogee.

• Slaveofthewave
welke is 'deze'? ;)

• Momus
Oh dacht dat ik er filmpje bij had. Google maar even op jiayu s4...

• Slaveofthewave
thanks!

ff gekeken en ziet er strak uit zeg :)

[ Voor 75% gewijzigd door Slaveofthewave op 21-04-2015 16:04 ]

• Slaveofthewave
iemand een idee wanneer de jiayu s4 uit komt?

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:19
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de elephone p6000 lijkt me veel belovend voor zijn prijs. ik zit zelf namelijk ook te kijken naar een nieuwe telefoon en had mijn oog al gelijk op de p6000.
http://www.elephone.cc/elephone-p6000.html
http://www.geekbuying.com...P-IPS---White-338224.html

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Op zich zijn het prijstechnische prima toestellen, maar zoals Momus al zei zijn de kleine en onbekende merken veel minder dan de grotere jongen zoals Xiaomi, Meizu, Lenovo, Huawei, ZTE etc. Durf je de de gok aan en heb je geluk dan kan je voor weinig een prima toestel in handen krijgen. Wil je echter meer zekerheid dan zou ik zeker voor een ander/groter merk gaan. De eerdere genoemde Xiaomi Redmi 2 is dan een prima ding.

Wanneer de Jiayu S4 uitkomt, wat 'ie gaat kosten en wat voor specs die krijgt weet niemand. Jiayu kenende gaat dat nog wel een poosje duren.

[ Voor 15% gewijzigd door benbaba op 23-04-2015 17:14 ]

• Slaveofthewave
De elephone p7000 ziet er ook mooi uit en lijkt te bestellen te zijn voor 150 euro
De vraag is of dit de uiteindelijke prijs ook echt wordt en of ik m niet te groot vind...

• Slaveofthewave
besloten bij een van de bekendere china merken te blijven, geen elephone dus ofzo
waarschijnlijk toch de redmi

Verwijderd

De jiayu G4S? zeer tevreden van hier

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:04

Mitchell

Ondertitel

Ik zou je ook de RedMi 2 aanraden. Mijn vriendin heeft de RedMi 1 en die draait nog steeds prima. Ze is er nog steeds super blij mee.

Signature

Pagina: 1