Na slechts 2 jaren dienst ben ik mijn Samsung Galaxy S3 Mini meer dan zat wegens diverse problemen, onder andere slechte support wbt firmware-updates en problemen met de accu. Tijd voor een vervanger dus, maar ik twijfel tussen Windows phone en Android. Mijn vorige toestel was een Samsung Galaxy S.
Ik zoek een?
Ik doe niet zo heel veel via mijn huidige toestel, vooral ebooks lezen, Whatsapp, surfen, Twitter, ik gebruik hem als alarmklok en als navigatie in de auto(Binnen Europa)
Wat is je budget?
Budget staat rond de 200 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk hetzelfde als ik nu al doe, geen zware eisen maar vooral een toestel met goede accuduur en support, liefst ook een redelijk nieuw model.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf flink aan het twijfelen tussen een Moto G en een Lumia 640. Het beperkte app-aanbod op Windows schrikt mij licht af. In ieder geval geen Samsung meer.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er alternatieven die ik nog niet bekeken heb? Heb geen interesse in Chinese toestellen, vooral wegens beperkte support.
Ik zoek een?
Ik doe niet zo heel veel via mijn huidige toestel, vooral ebooks lezen, Whatsapp, surfen, Twitter, ik gebruik hem als alarmklok en als navigatie in de auto(Binnen Europa)
Wat is je budget?
Budget staat rond de 200 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk hetzelfde als ik nu al doe, geen zware eisen maar vooral een toestel met goede accuduur en support, liefst ook een redelijk nieuw model.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf flink aan het twijfelen tussen een Moto G en een Lumia 640. Het beperkte app-aanbod op Windows schrikt mij licht af. In ieder geval geen Samsung meer.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er alternatieven die ik nog niet bekeken heb? Heb geen interesse in Chinese toestellen, vooral wegens beperkte support.