Zwaar metalen opbergrek, where art thou?

Pagina: 1
Acties:
  • 22.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Een jaar of 5, 10 geleden heb ik een vijftal metalen opbergreks gekocht, destijds bij Gamma, prijs rond de 30 euro. Bevallen prima, en zijn sindsdien ingezet in schuur, berging en op zolder. Tussendoor nog veel meer van die dingen gekocht voor vrienden en voor op het werk, altijd dezelfde kwaliteit, voor het laatst 2 jaar terug bij Leenbakker.

Ik bedoel deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/959/959612.gif

Dit jaar had ik er nog een paar nodig, en wat schetst mijn verbazing, ze zijn lichter geworden, iet bijna. De staanders kun je zo verbuigen, en zelfs de planken lijken iets dunner. Ben inmiddels bij alle bouwmarkten geweest (Gamma, Formido, Karwei, Praxis en Hornbach. Prijzen variëren van 24,95 tot 39,95, maar het is allemaal dezelfde gammele zooi.

De reviews liegen er ook niet om: https://www.gamma.nl/asso...talen-opbergrek/p/B501949

Weet iemand waar ze de "echte" nog verkopen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:45

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Euhm simpel ze kunnen niet meer aan de prijs geraken.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:29
Het was ff zoeken naar de naam, maar believe it or not;Ikea
Heb deze kast voor m'n gereedschap en het is rots solide zelfs met al dat gewicht erin.
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/omar-open-kastelement__55258_PE160269_S4.JPG
Ze hebben ze in diverse formaten en hoogtes dus je kan mixen wat je wil en de "planken" zijn ook dik staal.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Maar dan heb je dus geen vlakke bodem maar een hoop draadstaal ;)
Damic schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:21:
Euhm simpel ze kunnen niet meer aan de prijs geraken.
^^ Dat idd, staal / ijzer kost ook geld en hoe dunner ze het maken, hoe hoger de winst. Consument wil toch altijd voor een duppie op de eerste rang zitten.

Wat je zou kunnen doen is eens bij de Makro / Sligro kijken. Dat is vaak wat professioneler spul. Of hier: http://www.kruizinga.nl/stelling/legbordstelling/ Wat jij zoekt is een legbordstelling namelijk :)

heb er trouwens vorig jaar nog eentje voor in de schuur gekocht. Niks te klagen over stevigheid, ondanks dat het chinees pisbakkenstaal lijkt te zijn. Dat ding steekt echt wel stevig in elkaar, draagt zichzelf. Durf ik best wat gewicht op te zetten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb er een van plastic gehaald, superstevig. Zelfs met een combimagnetron van 30 jaar geleden (toen ze nog zwaar waren) buigt hij niet door.

Zo'n ijzeren ding heb ik vroeger ook gehad, maar volgens mij was die altijd al wat ielig. Je moet alles goed vastschroeven.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:00

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Ik kan je adviseren om een legbord stelling bij www.begra.nl te bestellen. Het kost wel iets, maar dan heb je ook professioneel spul wat een leven meegaat..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Er valt niks te schroeven met dit model. Maar het is wel opvallend, zelfs in de bouwmarkt zijn die dingen allemaal al krom. Bij de Karwei stond ie in het rek met kit tussen de planken en de dragers en vastgebonden aan een stelling, en nog steeds zo krom als een hoepel. Echt jammer. Je zou een hamer moeten gebruiken om ze in elkaar te tikken, maar dat zou ik met deze modellen zelfs niet durven, je houdt hem echt niet recht anders.

Zo'n legbordstelling is wel gelijk een stuk duurder, er bovendien passen ze dan niet meer bij de vier kasten die ik al heb... Ik heb nog steeds de stille hoop dat er nog 1 winkelketen is die gewoon de "oude" modellen nog verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Ik heb zelfde deze van de Praxis, alleen wel iets duurder dan die in de start post :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Inderdaad, deze had ik als eerste besteld (toen overigens in de aanbieding voor iets van €25), die kwamen zelfs al verbogen aan. Niet eens in elkaar gezet, zo teruggebracht naar de winkel. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen/toepassingen prima is, maar ik ben de stevigere gewend, en dan wil ik niks anders meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
chromeeh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:13:
Ik heb zelfde deze van de Praxis, alleen wel iets duurder dan die in de start post :P
Deze doen het prima! Heb ze zelf bij een collega neergezet.
Als je hier 2 van aan elkaar sleutelt staat hij nog veel sterker.

-edit: ga er zelf ook een paar van halen zodra deze weer in de aanbieding zijn.
Praxis medewerker gaf al aan dat deze vaak in de aanbieding zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Quadradial op 21-04-2015 08:37 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

ik heb het van bol.com
http://www.bol.com/nl/p/o...hroeven/9200000010701968/
Lijkt er op.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik heb zelf die lichte variant van de eerste post, en ik kan je eerlijk zeggen: NIET DOEN. Voor bordspellen en wat flessen drank is het genoeg, maar het in elkaar zetten ervan is een geklooi

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Mwa, ik heb de lichte variant en als je em goed strak in elkaar zet, alle verbindingen aanslaan met een hamer, is het helemaal niet zo beroerd hoor. Slechtste is nog de dunne spaanplaat, die gaat bij een beetje gewicht wel krom staan.

Ik zou het misschien niet gebruiken voor een blijvende mooie inrichting van een zolder ofzo, maar voor een garage met troep of in mijn geval een klushuis met een hoop vies gereedschap erop voldoen ze prima.

Aan de andere kant, die tip van hierboven, Berga magazijninrichting. Vanaf 39eu de meter voor legbordstelling. Dan heb je waarschijnlijk wel veel beter materiaal, voor niet heel veel meer geld.

[ Voor 18% gewijzigd door RickN op 21-04-2015 08:55 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
helaas had ik dit gekocht als een gameroom inrichting (Dus waar bordspellen, aardewerken bekers, flessen drank e.d. op staan).

Ik dacht even snel in elkaar zetten, 20 wondjes later en een gigantische hoop gescheld stond het. Maar het is echt niet goede kwaliteit te noemen :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Tja, ik heb twee van de praxis onlangs gehaald. Precies gebouwd zoals op de tekening (bevalt prima qua indeling) en het ding is goed solide en stevig. Wel belangrijk om alle ijzerse met een hamer (en een latje voor bescherming) aan te slaan. Staat als een huis.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik heb het idee (en dat zie je ook aan de reviews bij de verschillende bouwmarkten) dat er twee kampen zijn, de mensen die het een prima rek vinden voor die prijs, en de mensen die gewend waren voor hetzelfde geld een minstens 2x zo stevig rek te kunnen krijgen, en die dus ontevreden zijn. Beetje wat niet weet, wat niet deert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb thuis ook een paar van die dingen staan. Het in elkaar zetten is gepruts maar ze zijn qua stevigheid prima in orde wat mij betreft. Er staan zakken potgrond en kisten met gereedschap in dat blijft prima staan. In echt vochtige ruimtes zullen de legplanken denk ik niet lang mee gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Had ze ook in de schuur staan en inderdaad last van vocht en dus schimmel nu zelfde met stalen planken stevig genoeg. Als ze los staan wiebelen ze flink maar eenmaal tegen de muur en gevuld stevig zat.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

chromeeh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:13:
Die heb ik ook. Een maand of 2 geleden gekocht in de aanbieding voor 25 euro ofzo. Ik ga de planken nog wel vervangen voor normaal fatsoenlijk hout. Die standaard MDF planken trekken krom na een tijdje (door vocht).
Je moet er geen motorblokken o.i.d. op leggen, maar ik vind hem nog aardig stevig (iig stevig genoeg voor mijn gebruik).
Je moet 'm wel met een hamer in elkaar tikken, dan staat de boel ook lekker op spanning en aardig stevig.

[ Voor 7% gewijzigd door -tom-562 op 21-04-2015 11:17 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Bij de "Nachbarn"? Deze is bij Bauhaus ook online te bestellen.

En ze hebben daar ook industriële varianten, als het niet om de prijs maar om de draagkracht gaat :)

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Dat is dezelfde als die van de Praxis :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ja, dat is echt niks. De eerste hint is al dat ze het nodig vonden een dwarsverband te maken tussen de brede leggers, omdat anders het legbord eruitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Die dwarsverband is imo niet nodig. Tuurlijk, het zorgt ervoor dat die metalen lijsten eronder niet uit elkaar gaan, maar volgens mij is het overkill...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Laatst online: 14-09 15:36
Heb er 2 jaar terug stuk of 5 gekocht voor in de serverruimte hier bij de Karwei, deze zijn allemaal redelijk stevig. Wel aan elkaar gezet voor extra steun. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

SeatRider schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:50:
Ja, dat is echt niks. De eerste hint is al dat ze het nodig vonden een dwarsverband te maken tussen de brede leggers, omdat anders het legbord eruitvalt.
Met dat dwarsverband kan je het ding anders aardig op spanning trekken, dan staat het ding een stuk steviger (dat heb ik gedaan)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

-tom-562 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:16:
[...]
Die standaard MDF planken trekken krom na een tijdje (door vocht).
Dat komt niet door vocht, maar door kruip. Als hij langdurig krom staat door gewicht veert hij niet meer terug. "Gewoon hout" zal wel terugveren. Maar het is maar net of je je daaraan ergert natuurlijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Oude huisgenoot van me had ook zo'n kast, daar was de plank krom getrokken door vocht en zeker niet door kruip ;) dat kon je gewoon zien

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Manutan heeft ook een hoop stellingen. Ik keek even snel, maar de prijzen die je eerst betaalde ga je daar denk ik niet tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb mijn stellingen vorig jaar via BVA Auctions gekocht (online faillissement veiling). Daar staan vaak de kwalitatief goede Bruynzeel of Lundia stellingen te koop. Ik heb toen 10 meter meer moeten kopen dan ik eigenlijk nodig had, maar dat ben ik snel kwijt geraakt via Marktplaats (sterker nog; bijna mijn eigen meters achteraf gratis. Alle stellingen die je tegenwoordig bij de bouwmarkten kunt kopen zijn gewoon slecht van kwaliteit; blik met dun triplex platen.

Dus als je echt kwaliteit wilt; koop een industriële stelling uit een faillissement :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik ben nu gewoon Marktplaats aan het afstruinen. Mensen hebben de neiging te beweren dat wat ze aanbieden "bijna nieuw!" is, maar nu heb ik er daadwerkelijk behoefte aan zeker te weten dat het ding tenminste een jaar of vijf oud is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dit weekeind aanbieding bij de Makro:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r21TLKbPKBJc2KYowqXhIIou/full.png

Maar ja, 100kg per plank, dat is natuurlijk geen 175kg...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:39
SeatRider schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:40:
Een jaar of 5, 10 geleden heb ik een vijftal metalen opbergreks gekocht, destijds bij Gamma, prijs rond de 30 euro. Bevallen prima, en zijn sindsdien ingezet in schuur, berging en op zolder. Tussendoor nog veel meer van die dingen gekocht voor vrienden en voor op het werk, altijd dezelfde kwaliteit, voor het laatst 2 jaar terug bij Leenbakker.

Ik bedoel deze:

[afbeelding]

Dit jaar had ik er nog een paar nodig, en wat schetst mijn verbazing, ze zijn lichter geworden, iet bijna. De staanders kun je zo verbuigen, en zelfs de planken lijken iets dunner. Ben inmiddels bij alle bouwmarkten geweest (Gamma, Formido, Karwei, Praxis en Hornbach. Prijzen variëren van 24,95 tot 39,95, maar het is allemaal dezelfde gammele zooi.

De reviews liegen er ook niet om: https://www.gamma.nl/asso...talen-opbergrek/p/B501949

Ik heb exact dit ding pas gekocht bij de Karwei.
Kost inderdaad 39,95, maar ziet er wel degelijk uit :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb de planken geschilderd tegen kromtrekken en schimmel. Hoe zie je het verschil tussen de nieuwe en de oude? Die van mij zijn een jaar of 5 oud en zou ze niet veel zwakker willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
WouterG schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:58:
Ik heb de planken geschilderd tegen kromtrekken en schimmel. Hoe zie je het verschil tussen de nieuwe en de oude? Die van mij zijn een jaar of 5 oud en zou ze niet veel zwakker willen zien.
Aan de planken zie ik zo gauw geen verschil, maar aan het staal des te meer; als je het metaal van de staanders met 1 hand in kan knijpen is het niet goed in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Die van de praxis zijn weer in de aanbieding voor 28,74 per stuk

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:42
Quadradial schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:05:
Die van de praxis zijn weer in de aanbieding voor 28,74 per stuk
Met de 20% kortingsbon zijn ze 22,99 volgens de folder:
http://publicaties.praxis.nl/folder-week-18-2015/#page/28

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Thanks! Heb er gelijk 3 besteld voor deze prijs :) heb zelf ook nog wat bergruimte nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Vergelijkingstijd!

Ik heb vorige week 2 stuks "zware stellingkast" van de Gamma gehaald, met 20% korting, van 40 voor 32 euro per stuk.
Deze week zo'n "Sencys opbergrek Jumbo 5 planken" van de Praxis dr bij gehaald (met het idee dat ie 't zelfde zou zijn.)

Zit toch wel verschil tussen, opvallend is dat:
-Die van de Gamma van dikker staal is, en een paar cm hoger/breder/dieper is.
-Die van de Gamma met veel geweld (=hamer) in elkaar gezet moet worden.
-Die van de Gamma was beter verpakt, de stalen profielen en kartonnen eindstukken beschermen de planken
-Die van de Praxis kan je met de hand in elkaar schuiven, volledig geen gereedschap benodigd, 10x zo snel klaar.
-Die van de Praxis heeft een duidelijk beter ontwerp, planken kunnen op veel meer verschillende niveau's hangen
-Die van de Praxis heeft gaatjes om 'm mee aan de muur te bevestigen.
-In beide gevallen zijn de stalen delen behoorlijk dun, zou dat nou echt 875 kg houden? (175 kg per schap..)

Als we nou het model en afwerking van de Praxis-kast, met de afmetingen en materialen van die van de Gamma konden krijgen, dan waren we allemaal blij. (en liefst nog voor 2 tientjes per stuk, haha.)

Ik zal binnenkort ff de schuifmaat dr op zetten voor de materiaaldikte, en wat foto's maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Raar, die Sencys/Praxis kast moest ik (om hem echt stevig in elkaar te krijgen) toch wel degelijk met een hamer in elkaar timmeren :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:42
De gamma rekken zijn deze week met 40% korting te koop. Komen rond de 24 euro nu, voor de zware versie.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
NoepZor schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:35:
De gamma rekken zijn deze week met 40% korting te koop. Komen rond de 24 euro nu, voor de zware versie.
Behalve dat vorige maand die rekken bij Gamma dus niet de zware versie waren, maar de versie die ik met één hand kon ombuigen. Zijn dit andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:04
Red Cell schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:43:
Het was ff zoeken naar de naam, maar believe it or not;Ikea
Heb deze kast voor m'n gereedschap en het is rots solide zelfs met al dat gewicht erin.
[afbeelding]
Ze hebben ze in diverse formaten en hoogtes dus je kan mixen wat je wil en de "planken" zijn ook dik staal.
Dit zijn eigenlijk 2 kastdelen op elkaar. Ik moest ook even goed kijken bij de IKEA. Uiteindelijk is het voor mij ook dit systeem geworden nadat ik bij de Praxis zo'n vurenhouten stelling had gehaald (wat erg gammel aanvoelt) en de krattenrek had geretourneerd omdat zwakke buizen al gescheurd waren op de lasnaden en zelfs niet goed uit gestanst waren waardoor vastzetten soms niet eens mogelijk was.

Die van de IKEA steekt er met kop en schouder boven uit qua prijs/kwaliteit als je geen dichte planken wilt hebben.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
SeatRider schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:40:

Ik bedoel deze:

[afbeelding]

Ik las net de folder van de Aldi (België weliswaar) en zag bijna exact deze rek staan. Houten (spaanplaat) legplanken, 175kg, bijna (1cm verschil) zelfde afmetingen en zelfs een afbeelding van hoe de rek ook naast mekaar als werkbank kan gebruikt worden. Ook 24,99 euro.
Ik moest meteen aan dit topic denken en wou het je toch niet onthouden, misschien is het in Aldi NL ook verkrijgbaar of is België niet zo ver.

Aanbieding voor zaterdag 20/06 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb zelf deze staan van de Ikea. Ongeveer 4 jaar terug gekocht bij verhuizing.
Helaas zijn deze bij ikea niet meer te krijgen maar je zou kunnen kijken of iemand het ergens aanbied.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Ik gebruik zelf ook stellingen van de Praxis in mijn werkplaatsje. Als je deze aan de muur vastschroeft staan ze echt goed stevig! Een echte aanrader als je bang bent dat het niet houdt. Je merkt niks meer van dat gammele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Voor die 5 x 175 kg moet je het ding wel aan de muur schroeven, en het gewicht heel netjes verdelen... Ik zou het er in ieder geval niet op durven leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunnyJohnny
  • Laatst online: 15-08 03:42
Prima rekken, maar zoals ook eerder gezegd heb ook ik ze aan de muur bevestigd en aan mekaar.
We hadden ze eerst ook los staan maar dat trekt dit rek echt niet.
Zowel Privé als op het werk gebruiken we ze.
Gewicht moet je wel goed verdelen en gebruik die dwarsligger ook maar onder de plank, scheelt heel wat ergernis naderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Na 3 jaar mocht het topic ook wel rusten...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.